خبرگزاری کار ایران

جانشین معاونت بهداشت و درمان ناجا خبر داد:

اهدا اعضای بدن یک پلیس پس از مرگ مغزی

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۲۱۱

جانشین معاونت بهداشت و درمان ناجا از اهدای عضو سروان «زبیر رضایی جهان آباد»، پلیس ۳۶ ساله یاسوجی به دلیل مرگ مغزی، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید موذن‌زاده در خصوص جزئیات مرگ مغزی «سروان رضائی جهان آباد»، اظهار کرد: همکار ما در نیروی انتظامی حین ورزش صبحگاهی در محل کار، دچار سردرد و سپس به بیمارستان فوق تخصصی ولی‌عصر منتقل شد که پزشکان با مشاهده خونریزی شدید، تشخیص مرگ مغزی دادند.

وی گفت: اعضای بدن این پرسنل خدوم پس از اطمینان از مرگ مغزی متوفی با رضایت خانواده وی به سایر بیماران نیازمند اهداء می‌شود.

موذن‌زاده تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که همکار ما در لباس مقدس پلیس حتی در زمان مرگ، جان هموطنانش را نجات می‌دهد.

وی گفت: پزشکان پس از انجام اقدامات پزشکی از جمله سی اتی اسکن متوجه پارگی عروق مغزی و خونریزی شدید در این بیمار شدند که متأسفانه سروان رضائی جهان آباد، ظرف مدت کوتاهی و بدون اقدامات درمانی دچار مرگ مغزی شد.

جانشین معاونت بهداشت و درمان ناجا در ادامه توضیح داد: این پرسنل نیروی انتظامی سابقه بیماری نداشت، ضمن اینکه ورزشکار بود و به طور ناگهانی دچار مرگ مغزی شد.

وی افزود: متأسفانه با پارگی عروق مغزی، خون بسیاری داخل مغز ریخته شد و فضا را برای فعالیت مغز تنگ کرد که در این راستا تیم پزشکی با مشاهده علائم مرگ مغزی موضوع اهداء عضو را با خانواده وی در میان گذاشتند و خانواده وی نیز مسافت زیادی را از یاسوج طی کردند و به این عمل خیر بدون هیچ چشمداشتی رضایت دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز