خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بانوان استانداری تهران خبر داد:

اجرای طرح «گل یاس»برای فرهنگیان پایتخت

کد خبر : ۳۳۵۴۶

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران گفت: طرح گل یاس با هدف گسترش فرهنگ عفاف و حجاب به صورت آزمایشی برای مربیان دو منطقه آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

ایلنا - تهران: مدیر کل امور بانوان استانداری تهران گفت: طرح گل یاس با هدف گسترش فرهنگ عفاف و حجاب به صورت آزمایشی برای مربیان دو منطقه آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آذر نظری در حاشیه برگزاری هفتمین کارگروه امور زنان و خانواده که در استانداری تهران برگزار شد، افزود: این طرح در آینده نزدیک با هدف تربیت 100 مربی در مقطع راهنمایی آغاز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به مصوبات هفتمین کارگروه امور زنان و خانواده اظهار کرد: در جهت سیاست‌های راهبردی مقام معظم رهبری در زمینه تشکیل، تحکیم و بنیاد خانواده در کارگروه امور زنان و خانواده برنامه‌های دستگاه‌های مختلف مطرح و پایش می‌شود و بهترین طرح‌ها انتخاب و برای اجرا در سطح جامعه در نظر گرفته می‌شود که از جمله طرح‌های مهم، طرح ملی رحمت است.

آذرنظری در ادامه گفت: تا پایان سال 91 حدود 10 هزار زن خانه دار شهری در استان تهران طی 14 جلسه 90 دقیقه‌ای در این زمینه آموزش می‌بینند.

مشاور استاندار تهران با اشاره به طرح «مطلع مهر» اظهار کرد: این طرح ویژه زوج‌های جوانی است که پنج سال اول زندگی مشترک خود را تجربه می‌کنند و در سه زمینه پزشکی، روانپزشکی و احکام برگزار می‌شود.

هفتم دی آخرین جلسه آموزش استادان این طرح برگزار شد و از هر استان 50 نفر اعلام آمادگی برای برگزاری این دوره‌ها را کرده‌اند که طی آن زوج‌های جوان طی 24 ساعت آموزش می بینند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز