خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه:

توسعه پرشتاب قدرت موشکی را ادامه می‌دهیم

ملت غیور ایران بدانند که ما امروز انبارهای موشکی و تونل‌های طویلی از موشک‌های آماده پرتاب داریم و برای مابقی موشک‌هایی که تولید می‌کنیم دچار کمبود فضا هستیم ولی با این وجود توان موشکی خود را افزایش می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به تجارب ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اشاره و تصریح کرد: اولین تجربه و دست آورد آن بود که ملت ایران فهمیدند که اگر امام خود را تنها بگذارند دشمنان برای سرنگونی او به هر کاری دست می زنند. دومین تجربه مداخله آمریکا در اسلام بود که باعث شد تا مسائلی مانند جنگ و خونریزی در میان مسلمانان به وجود آید.

جانشین فرمانده کل سپاه پیرامون بحث موشکی گفت: امروزه آمریکایی‌ها درباره قدرت موشکی ما بحث می‌کنند و می‌خواهند آن را تحریم کنند و ما نیز در پاسخ به آنها می‌گوییم تا زمانی که تجاوز و غارتگری‌های شما ادامه دارد و تا زمانی که از صهیونیست ها حمایت می‌کنید ما نیز توان موشکی خود را افزایش می‌دهیم.

وی افزود: ملت غیور ایران بدانند که ما امروز انبارهای موشکی و تونل‌های طویلی از موشک‌های آماده پرتاب داریم و برای مابقی موشک‌هایی که تولید می‌کنیم دچار کمبود فضا هستیم ولی با این وجود توان موشکی خود را افزایش می‌دهیم.

وی ادامه داد: ما هرگز نوشته‌های غربی بر روی کاغذ را نمی‌خوانیم و در برابر زیاده خواهی‌های آنها ایستادگی می‌کنیم. کشورهای غربی ایران را تهدید می‌کنند که همه گزینه‌ها روی میز است ولی از آن طرف از ما خواهش می‌کنند که توان نظامی خود را افزایش ندهیم ولی این یک رویا است که آمریکا دارد و میان رویا تا واقعیت فاصله زیادی وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه درباره ادعای پرتاب موشک به سمت کشتی آمریکایی اظهار داشت: آمریکایی‌ها ادعا می‌کنند که قایق‌های سپاه به سمت آنها موشک شلیک کرده‌اند که این مطلب صحت ندارد و ما به آنها می‌گوییم که اگر این ادعا صحت داشت و اتفاق افتاده بود اول خود ما آن را به صورت آشکار اعلام می‌کردیم؛ این صحبتی که صورت گرفته به خاطر رعب و وحشتی است که آنها از ایران دارند؛ ما یک کشور کاملا مقتدر با توان نظامی بالا هستیم و مسیر خود را برای حفظ اقتدارمان ادامه می‌دهیم.

سردار سلامی اظهار داشت: آنها که به قدرت پوشالی آمریکا وابسته بودند؛ دیدند که هیچ‌گاه ایران با آنها همکاری نخواهد کرد زیرا اهداف هر دو طرف به صورت دو خط موازی است که هیچ‌وقت به هم نمی‌رسند. آمریکا شیطان بزرگ و نشانه باطل است و ما که بر حقیم به هیچ عنوان با آنها توافق نمی‌کنیم.

کد خبر : ۳۳۴۴۹۰