خبرگزاری کار ایران

ایمان صادقی در گفت‌وگو با ایلنا:

از اول فصل گفتم برای نیمکت نشینی به پرسپولیس نیامده‌ام/هیچ مشکلی با سوشا ندارم

دروازه بان دوم سرخپوشان معتقد است که بازی مقابل استقلال خوزستان تنها 50 درصد از توانایی‌های پرسپولیس را نشان داده است.

ایمان صادقی دروازه‌بان دوم تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد پیروزی 2-0 روز گذشته تیمش در برابر قهرمان نیم فصل گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و به تمام اهدافی که در این بازی داشتیم رسیدیم. در فاز دفاعی بسیار خوب عمل کردیم و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. البته خط هافبک تیم هم کمک بسیار زیادی به خط دفاع کرد و با توپ گیری های عالی اجازه ندادند در دفاع فشار زیادی را احساس کنیم. پیروزی دلچسبی بود و خوشحالیم که توانستیم هواداران را راضی به خانه بفرستیم.

وی ادامه داد: در بازی دیروز خیلی خوب بودیم، ولی حتی همین هم تنها 50 درصد از پتانسیل پرسپولیس بود و مطمئن باشید که ما می‌توانیم حتی از این هم بهتر باشیم و در ادامه لیگ پرسپولیسی به مراتب بهتر را هواداران خواهند دید.

وی در مورد تعطیلات دوباره لیگ و اینکه آیا روند خوب پرسپولیس بعد از این تعطیلات حفظ خواهد شد یا خیر افزود: به خاطر شرایط خوبی که داریم تعطیلات نگران کننده است، ولی با توجه به برنامه های کادرفنی و تمرینات خوبی که انجام خواهیم داد، فکر نکنم دچار مشکلی شویم. اردوی که در دبی قرار است برگزار کنیم قطعاً کمک می کند شرایط خوب بچه ها حفظ شود. دفعات قبل هم که لیگ تعطیل می‌شد با همین تمرینات اصولی همیشه آمادگی ما حفظ شد و این بار هم مطمئن هستم همینطور خواهد بود. ولی در کل به نظرم اگر لیگ دچار وقفه نمی‌شد بهتر بود.

صادقی که در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست، راجع به شرایط خودش در بازی دیروز و تفاوت این بازی نسبت به دیدارهای گذشته که وی درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته بود اظهار داشت: در بازی دیروز آرامش خاصی داشتم و با روحیه خیلی خوبی بازی کردم که این به خاطر اعتماد آقای برانکو بود که اطمینان خاطر زیادی به من داد. هواداران هم نقش زیادی در روحیه گرفتن من داشتند. در ابتدای فصل مخصوصاً بعد از بازی رفت مقابل استقلال خوزستان که روی گل اول اشتباه کردم، کمی تحت فشار بودم، ولی هواداران به من روحیه دادند و خدا را شکر شرایطم بهتر شد. از همان اول هم که به پرسپولیس آمدم گفته بودم برای نیمکت نشینی نیامدم و الان هم شرایط خوبی دارم و آرام آرام دارم به روزهای خوبی که در ملوان داشتم می‌رسم.

سنگربان دوم پرسپولیس در مورد اظهارات سوشا مکانی که بعد از بازی با پدیده گفته بود رقابت سالمی با گلر ذخیره خود ندارد گفت: من فکر می کنم آن حرفها به شکل دیگری در رسانه ها نقل شده بود. فردای بازی با پدیده در تمرین با سوشا حرف زدیم و او گفت که به هیچ وجه منظورش به من نبوده است و این حرفها را در مورد کسانی گفته که در بیرون از تیم قصد حاشیه سازی برای وی را دارند. من و سوشا رابطه بسیار خوبی داریم و هر دو برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنیم. 

صادقی در مورد اینکه یکی بودن مدیربرنامه‌های وی و سوشا مکانی باعث ایجاد شبهه در حرفهای سوشا شده بود نیز بیان داشت: مدیربرنامه‌های ما یک نفر است، ولی فکر نمی کنم این باعث ایجاد مشکلی شود، خود سوشا به من گفت منظورش به افراد دیگری بوده است. ما تا الان مشکلی با هم نداشته ایم و مطمئن باشید از این به بعد هم نخواهیم داشت.

وی در مورد احتمال بازی کردن خود در دیدارهای بعدی پرسپولیس نیز افزود: این دیگر در اختیار کادر فنی است و آنها باید در مورد بازی کردن یا نکردن من تصمیم بگیرند، ولی من با همه وجود تلاش می‌کنم تا هر وقت درون دروازه پرسپولیس قرار گرفتم بهترین عملکرد را داشته باشم.

صادقی در پایان راجع به شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ گفت: همه ما فقط و فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم و تنها جایگاه شایسته برای پرسپولیس را فقط قهرمانی می دانیم. قهرمانی لیگ تنها چیزی است که همه اعضای باشگاه از آقای طاهری گرفته تا آقای برانکو و بازیکنان به آن فکر می‌کنیم و برای رسیدن به آن هم با همه توان تلاش خواهیم کرد.

کد خبر : ۳۳۴۴۵۸