خبرگزاری کار ایران

قشقاوی:

نوار صوتی صحبت‌های سفیر ایران در اردن منتشر شود

کد خبر : ۳۳۴۳۹

۲۰ روز پیش ۳ ایرانی زندانی در ترکمنستان به دلیل یک مناسبت ملی این کشور آزاد شدند.

معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه با بیان اینکه ۲۰ روز پیش ۳ ایرانی زندانی در ترکمنستان آزاد شدند، افزود: به دلیل آزادی این ۳ زندانی، سوال یک نماینده مجلس از وزیر امورخارجه خودبه‌خود منتفی می‌شود.

حسن قشقاوی، درباره آخرین وضعیت ایرانیان در خارج از کشور به خانه ملت، گفت: ۲۰ روز پیش ۳ ایرانی زندانی در ترکمنستان به دلیل یک مناسبت ملی این کشور آزاد شدند.

معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه، با اشاره به سوال جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم مشهد در مجلس از علی اکبر صالحی وزیر امورخارجه درباره آزادی ایرانیان زندانی در ترکمنستان، افزود: به دلیل آزادی این ۳ زندانی، سوال نماینده مشهد در مجلس خودبه‌خود منتفی می‌شود.

وی درباره صحبت‌های سفیر ایران در اردن مبنی بر فروش مجانی نفت ایران به این کشور، تصریح کرد:‌ بیان این نقل قول‌ها از زبان سفیر ایران در اردن به هیچ عنوان درست نیست و خود سفیر هم در تکذیب این صحبت‌ها بیانیه‌ای نوشت و اعتراض خود را اعلام کرد.

معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه، درباره صحبت‌های یک نماینده مجلس مبنی بر وجود یک فایل صوتی از صحبت‌های سفیر ایران در اردن، یادآور شد: اگر نوار دارند منتشر کنند.

چندی پیش، خبری از قول مصلح زاده سفیر ایران در اردن درج شد که در برابر صدور مجوز تبادل تجاری و گردشگری دینی میان دو کشور، تهران تا ۳۰ سال نفت مجانی در اختیار اردن قرار دهد اما سفیر این اظهارات را تکذیب و متن اصلی مصاحبه را منتشر کرد.

پس از آن حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است نوار صحبت‌های سفیر ایران در اردن به دست ما برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز