خبرگزاری کار ایران

رییس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان:

معادن و واحدهای تولیدی شهر قدس امروز و فردا تعطیل‌اند

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۰۶

وجود معادن و واحدهای تولیدی و صنعتی و همجواری شهرستان قدس به تهران، از جمله دلایل تعطیلی این بخش‌ها در شرایط فعلی پایداری جوی و آلودگی هوا ذکر شده‌اند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس از تعطیلی کارگاههای شن، ماسه، بتن و آسفالت و برخی واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک آلاینده این شهرستان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (امروز و فردا)، به دلیل پایداری جوی و افزایش آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش ایلنا، «سیدروح الله میرباقری» با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر بیش از ۷۰ معدن شن، ماسه، بتن و آسفالت و حدود ۷۰۰ واحد صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ در شهرستان قدس فعالیت دارند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس، وجود معادن و واحدهای تولیدی و صنعتی و همجواری شهرستان قدس به تهران را از جمله دلایل تعطیلی این بخش‌ها در شرایط فعلی پایداری جوی و آلودگی هوا ذکر کرد.

میرباقری بیان کرد: بازرسان این اداره امروز و فردا در بازدید از کارگاههای شن، ماسه، بتن و آسفالت و واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ با میزان آلایندگی بالا، در سطح شهرستان از فعالیت آن‌ها طبق دستوالعمل ادراه کل محیط زیست استان جلوگیری می‌کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست قدس از بخش‌ها و واحدهای یاد شده در شهرستان خواست به منظور رعایت حقوق شهروندان در شرایط اضطرار بیشتر با این اداره همکاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز