خبرگزاری کار ایران

یادمان «مصطفای شهید» برگزار می‌شود

کد خبر : ۳۳۳۶۳

یادمان شهید مصطفی احمدی روشن روز ۱۶ دی در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق فرهنگسرای ولاء برگزار می‌‏شود.

ایلنا: یادمان شهید مصطفی احمدی روشن با عنوان «مصطفای شهید» روز ۱۶ دی در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق فرهنگسرای ولاء برگزار می‌‏شود و در این مراسم از سه کتاب مرتبط با زندگی این شهید رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مراسم با حضور محسن پرویز، مرتضی سرهنگی، مجتبی شاکری و خانواده شهید احمدی روشن برگزار خواهد شد.

کتاب «من مادر مصطفی» در ارتباط با خاطرات مادر این شهید، نوشته رحیم مخدومی از سوی نشر رسول آفتاب در پاییز سال ۱۳۹۱ به شمارگان ۲۵۰۰ نسخه در ۱۲۸ صفحه منتشر شده است. این کتاب شامل مصاحبه‏هایی است که نویسنده کتاب با خانواده، دوستان و به ویژه با مادر شهید انجام داده است.

کتاب «آقا مصطفا» نوشته احسان ترابی و مهدی نوری در ۸۸ صفحه با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه از سوی نشر یاران شاهد در سال جاری منتشر شده است. این کتاب بخشی از زندگی و شهادت دانشمند شهید مصطفی احمدی روشن است.

سومین کتاب نیز با عنوان «یادگاران» نوشته مرتضی قاضی با شمارگان ۲۲۰۰ نسخه به چاپ رسیده است. همچنین بولتن «شلیک به دانش» در ارتباط با ترور دانشمندان ایرانی نوشته سید محمد امین آبادی طی این برنامه رونمایی خواهد شد. این بولتن ویژه با بررسی مبانی نظری و چرایی ترورهای صورت‌گرفته علیه دانشمندان هسته‏‌ای ایران آغاز می‌شود. در ادامه ترور پنج نخبه هسته‌ای کشور به‌ صورت موردی موشکافی شده و سپس اسناد تکان ‌دهنده‌ای درباره آمران و عاملان ترور‌ها ارائه می‌شود. بخش پایانی بولتن به نتیجه‌ گیری علمی اختصاص داده شده است.

این کتاب‏‌ها در جریان مراسم یادمان شهید مصطفی احمدی روشن با حضور نویسندگان آن‌ها و ناشران، رونمایی خواهد شد.

این مراسم ساعت ۱۴: ۳۰ روز شنبه ۱۶ دی در مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق واقع در فلکه اول دولت آباد، بوستان مهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز