خبرگزاری کار ایران

شورای عالی تهیه‌كنندگان با انتشار بیانیه‌ای اعلام كرد:

ماهیت صنفی خانه سینما باید حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۴۹

ماهیت صنفی «خانه سینما» به معنای تعامل این نهاد صنفی با دولت‌ها و احیای حقوق صنفی اصناف و تلاش جهت برقراری وحدت و اخذ رویه‌های عملیاتی در مسائل سینمای ایران است به نحوی که باب هرگونه تفرقه و تضاد را در حوزه سینمای ایران بسته است.

ایلنا: شورای عالی تهیه‌كنندگان سینما با انتشار بیانیه‌ای بر لزوم حفظ ماهیت صنفی خانه سینما تاكید كرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا؛ متن بیانیه این شورا كه نسخه‌ای از آن دراختیار ایلنا؛ قرار گرفته است؛ بدین شرح است:

با توجه به تحقق تشکیل اصلاح اساسنامه خانه سینما «شورایعالی تهیه کنندگان سینمای ایران» به عنوان صنف تهیه‌کنندگان عضو این تشکل فراگیر سینمایی، با جدیت اخبار و نتایج این شورا را دنبال می‌کند و برای حصول نتیجه‌ای مطلوب که به رفع بحران‌های موجود بیانجامد، انتظار می‌کشد.

مهم‌ترین نگرانی و مطالبه شورایـعالی تهیه‌کنندگان در این زمینه، پیشـگیری ازتغییر یا کاهش ماهیت صنفی خانه سینما با تعریف جامعه اصناف سینمای ایران است که اساس وجودی «خانه سینما» و امنیت روانی و اجتماعی اعضای آن را تشکیل می‌دهد. ماهیت صنفی «خانه سینما» به معنای تعامل این نهاد صنفی با دولت‌ها و احیای حقوق صنفی اصناف و تلاش جهت برقراری وحدت و اخذ رویه‌های عملیاتی در مسائل سینمای ایران است به نحوی که باب هرگونه تفرقه و تضاد را در حوزه سینمای ایران بسته و به صورت راهبردی به بستر سازی جهت تصمیم سازی‌های قانونی و مدبرانه بیانجامد.

سامان یابی و رونق مجدد تولید و نمایش و پخش، که رمز حیات سینمای ایران و عامل تقویت همه جریان‌های هنری و فرهنگی در کشور است، نیاز به جذب هر چه بیشتر عوامل و علاقمندان سینمای ملی ایران دارد که «شورایعالی تهیه کنندگان» امیدوار است حاصل منطقی و عقلانی مباحث شورای اصلاح اساسنامه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز