خبرگزاری کار ایران

همه خواستار همکاری با ولاسکو هستند؛

داورزنی: بی‌برنامگی لیگ فوتبال به والیبال ضربه می‌زند

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۴۵

والیبال صاحب منظم‌ترین لیگ کشور است اما بی برنامگی در لیگ فوتبال به والیبال ضربه می‌زند.

رییس فدراسیون والیبال آمدن ولاسکو به ایران را قطعی دانست و اعلام کرد که این مربی آرژانتینی الاصل برای امضای قراداد خود هفته آینده به کشورمان سفر می کند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی با اشاره به مسایل مطرح شده طی روزهای اخیر در خصوص سرمربی تیم ملی والیبال گفت: خولیو ولاسکو هفته آینده به ایران می‌آید تا بحث قراردادش برای ادامه همکاری با تیم ملی والیبال را به پایان برساند.

وی در خصوص اظهارنظرهای برخی افراد درباره قراردادهای ولاسکو با باشگاه‌های خارجی افزود: ولاسکو همیشه پیشنهادهای خوبی از تیم‌های باشگاهی و ملی از کشورهای مختلف داشته و این موضوع مربوط به حالا نیست. او تا زمانی که با تیمی قرارداد داشته باشد با سایر تیم‌ها کار نمی‌کند.

داورزنی ادامه داد: هم اکنون هم باشگاه‌های ایتالیا در خواست همکاری با او را دارند اما او اعلام کرده هفته آینده به ایران می‌آید تا قراردادش را امضا کند. در هر حال هفته آینده قطعا وضعیت و تکلیف ولاسکو مشخص می‌شود و اگر با او قرارداد نبندیم تیم‌های آرژانتین، آمریکا، ژاپن و... او را می‌خواهند. خولیو ولاسکو مربی است که به دلیل تجربه بالا و افتخارات فراوانش همه خواستار همکاری با او هستند.

رییس فدراسیون والیبال در ادامه با شاره به حضور ربادنگو در کشورمان و همکاری او به عنوان مشاور فدراسیون والیبال گفت: ربادنگو 6 سال رییس کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال بوده و تجربه ارزشمندی دارد. ما هم اولین حضور خود را در عرصه لیگ جهانی خواهیم داشت و می‌خواهیم سال اول حضور مطابق با استاندارها در این مسابقات حاضر شویم. چندی پیش با ربادنگو صحبت کردیم تا برای میزبانی از تیم‌های آلمان و صربستان از او مشاوره بگیریم. او در این مدت یار و مشاور ما خواهد بود تا با رفع کمبودها رضایت FIVB را فراهم کنیم یعنی ترجیح می دهیم از بالاترین فرد در این حوزه مشورت بگیریم.

داورزنی ادامه داد: وقتی می‌خواهیم کار را در سطح عالی انجام دهیم باید با افراد سطح بالا کار کنیم. حالا زمان آزمون و خطا نیست و حسن کار فدراسیون این است که از بهترین نظرات افراد شناخته شده استفاده می‌کند. در طول 24 دوره برگزاری مسابقات لیگ جهانی اولین بار است که ایران در این میدان مهم شرکت می‌کند و طبیعی است از کسانی استفاده کنیم که چندین سال سابقه در این سطح دارند. چه چیزی بهتر از این می‌تواند باشد چراکه به مراتب هزینه اش کمتر از آزمون و خطای ما است. به هر حال در ایران هیچ رشته‌ای به اندازه والیبال در بالاترین سطح کار نمی‌کند. ما در 4 رده نوجوانان، جوانان، زیر 23 سال و بزرگسالان در سطح جهانی حضور فعالی داریم و این یعنی باید در بالاترین سطح هم فعالیت کنیم.

وی با اشاره به زمان حضور ربادنگو توضیح داد: او بهمن ماه به ایران می‌آید و اقامت یک هفته‌ای خواهد داشت. سپس اردیبهشت ماه مجددا به ایران بازمی‌گردد و بعد از آن هم دو هفته در زمان برگزاری مسابقات با آلمان و صربستان در کشورمان حضور خواهد داشت.

رییس فدراسیون والیبال در ادامه از مسئولان صداوسیما در پخش نکردن مسابقات لیگ برتر والیبال هم گلایه کرد و گفت: والیبال صاحب منظم‌ترین لیگ کشور است اما بی برنامگی در لیگ فوتبال به والیبال ضربه می‌زند. لیگ والیبال از ابتدای شروع فصل برنامه‌اش را طبق نظم پیش برده و تاکنون تغییری در برنامه‌های آن ایجاد نشده است.

وی همچنین متذکر شد: حق والیبال این نیست که از طرف فوتبال مورد لطمه و آسیب قرار بگیرد آن هم فوتبالی که هر روز برنامه لیگش تغییر می‌کند. در مجموع 14 هفته، متاسفانه 9 هفته از مسابقات لیگ والیبال پخش نشده و دلیل آن تغییر برنامه های فوتبال در لیگ برتر و جام حذفی است. باید دوستان ما در فدراسیون فوتبال و صدا و سیما همکاری کنند تا به والیبال آسیبی نرسد. چراکه ما به بزرگترین و معتبرترین لیگ والیبال دنیا (لیگ جهانی) وارد شده‌ایم. مسابقاتی برنامه‌ریزی و نظم و ترتیب در آن حرف اول و آخر را می‌زند و پخش مستقیم تلویزیونی هم در این مسابقات برای فدراسیون جهانی اهمیت زیادی دارد. امیدوارم روزی برسد که چوب بی برنامگی لیگ فوتبال را نخوریم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز