خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر

فقط با بازرسی و نظارت نمی توان بازار را کنترل کرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۱۲

تنها یکی از الزامات کنترل بازار بحث نظارت وبازرسی است/ شبنم معرف طرح شبکه بازرسی ونظارت مردمی است/از طریق ارسال پیامك ماهیت و اصالت كالا مشخص می شود.

ایلنا - بوشهر: اسماعیل مرحمتی طرح شبنم معرف شبکه بازرسی ونظارت مردمی است و مردم و همشهریان با نظارت دقیق خود بیشترین نقش وتاثیر را در اجرای مطلوب آن برعهده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری ایلنا رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر علت تمدید و به تعویق افتادن مرحله دوم اجرای طرح شبنم در سطح عرضه را ایجاد هماهنگی های بیشتر با اتحادیه های صنفی و اطلاع رسانی جامع تر به اصناف ذكر كرد.

وی در جمع خبرنگاران بوشهر با اشاره به اینكه نباید انتظار داشته باشیم که فقط با بازرسی و نظارت می توان بازار را کنترل کرد، افزود: تنها یکی از الزامات کنترل بازار بحث نظارت وبازرسی است و همكاری همه مسئولین و مردم را می طلبد.

اسماعیل مرحمتی خاطر نشان كرد: در حال حاضر 9 مخزن دار و 25 نصاب فرآیند نصب باركدهای دو بعدی طرح شبنم بر كالاهای وارداتی را بر عهده دارند و مرحله دوم اجرای این در سطح عرضه بدلیل تقاضای برخی از اصناف تا پایان آذرماه به تعویق افتاده و زیر نظر دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اول بهمن اجرایی خواهد شد.

وی عنوان كرد: نام طرح شبنم معرف شبکه بازرسی ونظارت مردمی است و مردم و همشهریان با نظارت دقیق خود بیشترین نقش وتاثیر را در اجرای مطلوب آن برعهده خواهند داشت.

مرحمتی با ذكر این نكته كه تمهیدات لازم و جلسات زیادی با دستگاههای مسئول جهت اجرای هرچه بهتر این طرح برگزار شده است تصریح كرد: در اجرای این طرح هر کالایی که وارد کشور می‎شود باید در مرحله ثبت سفارش بارکد دو بعدی دریافت کند.

این مقام مسئول تاكید داشت: از محاسن این طرح آن است كه در یك لحظه و از طریق ارسال پیامك ماهیت واصالت كالا مشخص با توجه به شناسه منحصر به فرد آن می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز