خبرگزاری کار ایران

صفارهرندی خطاب به احمدی‌نژاد:

رابطه پدر و فرزندی با مقام معظم رهبری معنا ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۰۰

ما این همه فرزند نا‌سپاس نسبت به پدر‌هایشان داریم که والد خود را می‌زنند و یا آن‌ها را می‌کشند/رابطه با ولی جامعه، تعبدی هست و باید اطاعت کرد.

ایلنا - رشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری آینده باید مومن و پای بند به ارزشهای رهبری و انقلاب باشد گفت: کسی که می‌گوید رابطه من با رهبری پدر و فرزندی هست دلش صاف نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمد حسین صفار هرندی در جمع خبرنگاران درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات اظهار کرد: بنده جزو کسانی هستم که برای انتخابات و نامزد شدن احساس تکلیف نکردم و امیدوارم هیچ وقت هم احساس تکلیف نکنم.

وی افزود: هیچ کس تکلیف من را بهتر از خودم نمی‌شناسد و طی سالیان اخیر از حضور در مجامع و بین مردم متدین و دیدار چهره به چهره با آنان خیلی خرسندم و احساس راحتی می‌کنم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در باره نحوه حضور اصول گرایان در انتخابات آینده ریاست جمهوری ابرازکرد: خوشبختانه در این دور ازانتخابات تعداد زیادی در صحنه هستند که جای شکر دارد و افردای که در تراز ریاست جمهوری باشند کم نداریم.

به گفته صفار هرندی یک زمانی می‌گشتیم و می‌گفتیم قحط الرجال است ولی الان خیلی‌ها هستند و واقعآ هم قد و قواره افرادی که مطرح شده است خیلی با هم متفاوت نیست.

این فعال سیاسی اصول گرا معتقد است: کسی که خودش را زیر این بار قرار می‌دهد باید بدود، کاهلی را کنار بگذارد، مسئولانه بایستد، مومن و پای بند به ارزشهای رهبری بوده و انقلاب و ارزش‌ها را جابه جا نکند، دبه در نیاورد و تفسیرهای من در آوردی ازجمهوری اسلامی ارائه ندهد.

صفار هرندی اذعان کرد: رئیس جمهوری آینده باید دلش با رهبری صاف باشد نه اینکه بگوید من طبق قانون اساسی پیروز شدم و دیگر هیچ.

وی بیان داشت: رابطه پدر و فرزندی معنا ندارد زیرا ما این همه فرزند نا‌سپاس نسبت به پدر‌هایشان داریم که والد خود را می‌زنند و یا آن‌ها را می‌کشند.

به گفته وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی رابطه با ولی جامعه، تعبدی هست و باید اطاعت کرد چون مصلحت جامعه و کشور را بهتر ازهمه می‌داند. نه اینکه کسی بیاید بگوید من یک مصلحتی را اندیشیده‌ام و اجازه بدهید به مصلحت خودم عمل کنم.

صفار هرندی تصریح کرد: یکی باید سکان ریاست جمهوری آینده را بر عهده بگیرد که کار آمد و عرضه کار را داشته باشد و به گفته امام راحل صرف اینکه یک فرد انسان شریف، مومن و نماز خوان و سالمی هست برای نمایندگی مجلس و اداره امور اجرائی کفایت نمی‌کند.

وی ادامه داد: اصول گرایان به هر میزانی که می‌توانند دل‌هایشان را به هم نزدیک کنند. ما نیاز به قهرمان نداریم و ازسویی دیگر دنبال فردی افسانه‌ای و با حرفهای معجزه‌ای هزاره چندم رفتن نیز به درد نمی‌خورد.

این مسئول یاد آور شد: ما باید دنبال تکمیل ظرفیت‌های جامعه اصول گرای خود باید باشیم.

صفار هرندی گفت: اصول گرایان باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنند و این فکری باطلی هست یک نفر پیروز بشود و بقیه را کنار بگذارد.

وی اذعان کرد: کسی که بخواهد بدون کمک گرفتن از بقیه نیروهای وفادار عمل کند، کارش به اینجا کشیده می‌شود که برود از اغیار و آدم‌های نا‌صالح، نا‌کار آمد و... بهره برداری و اصولگرایان را از دور خودش پراکنده و اراذل را جایگزین افاضل کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار امیدواری کرد نسخه‌ای که اخیرآ اعلام شده که سه نفر از نامزد‌ها با تو اضع گفته‌اند با یک دیگر کار می‌کنیم و هرکس از بین ما انتخاب شد رئیس‌جمهور و بقیه در دولت او خدمت گزاری و کمک می‌کنند جواب دهد.

خطبه‌های هاشمی در دهه 60 آرامش بخش بود

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: خطابه های هاشمی رفسنجانی ما را در دهه شصت به پای مبارزه با دشمنان آمریکائیها، ضدانقلابها، منحرفین و سلطنت طلبها کشاند.

محمد حسین صفار هرندی که در جمع مردم گیلان صحبت می‌کرد تصریح کرد: سخنان و خطابه های حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیار سازننده و احیاگر انسان بود و در یک هفته کلی فشار روانی را تحمل می‌کردیم تا جمعه یک تحلیل قشنگ از وی بشنویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز