خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

فشارهای تازه دشمنان در آستانه انتخابات نزدیک است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۸۳

هنوز حتی مقدمات انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هم آماده نشده است اما دشمنان با فضاسازی ناسالم، زمزمه تقلب در انتخابات سال آینده را مطرح کرده‌اند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حماسه ۹ دی ماه، این روز را بیعت دوباره ملت با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی دانست.


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی، حجت‌السلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم عصر روز دوشنبه با استقبال از برگزاری محفل انس با قرآنکه در حاشیه رزمایش تخصصی دریایی ولایت ۹۱ برگزار شد، افزود: آنهایی که در روز عاشورای سال ۸۸ با امام حسین (ع) مقابله کردند، نیروهای قرآنی نبودند و با اهداف و برنامه‌های این کتاب آسمانی مخالفت داشتند که نمونه‌ای از آن آتش زدن مسجد توسط آن‌ها بود.


حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: اما نیروهای ارزشی و خودجوش به میدان آمدند و با‌‌ همان انگیزه که در اول انقلاب به خیابان‌ها آمده بودند و رژیم طاغوت را سرنگون کردند، از رهبر معظم انقلاب حمایت کردند و تولی و تبری کرده و تمامی دشمنان را نا‌امید کردند.


وی با اشاره به تحریم‌های کشورمان توسط بیگانگان این کار را موضوعی جدید ندانست و اظهارداشت: دشمن بعد از انتخابات سال ۸۸ به جریان فتنه امید بسته بود، اما این طرح شکست خورد و پس از آن برای رسیدن به مقاصد خود روبه تحریم‌های همه‌جانبه علیه کشورمان آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با هشدار نسبت به نقشه‌های دشمنان در آستانه برگزاری انتخابات سال آینده ریاست جمهوری، گفت: دشمنان درصدد هستند تا فشارهای زیادتری را به ملت ایران تحمیل کنند تا کشور را بحرانی جلوه دهند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه دشمن در انتخابات سال آینده به دنبال القای حس یاس و ناامیدی در بین جوانان است، تصریح کرد: هنوز حتی مقدمات انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هم آماده نشده است اما دشمنان با فضاسازی ناسالم، زمزمه تقلب در انتخابات سال آینده را مطرح کرده‌اند.


حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: دشمنان می‌خواهند وانمود کنند که این تحریم‌ها علیه ملت ایران به دلیل اصرار بر استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است، اما تحریم‌ها چیز جدیدی نیست و ما از ابتدای انقلاب که حتی سخنی از انرژی هسته‌ای مطرح نبود، در تحریم هستیم.
وی اظهارداشت: دشمن به دنبال پخش کردن شایعات متعدد درصدد است تا افراد نظام را مورد انحراف قرار دهد و ما نیز باید به تکلیف دینی و ملی خود عمل کرده و در انتخابات با حضور گسترده شرکت کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان توسط استکبار گفت: گرچه فشار زیادی به دلیل تحریم بر ملت ایران وارد شده است، اما با صبوری و متانت مقاومت می‌کنیم تا از این امتحان الهی سربلند بیرون بیاییم.
حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری محفل انس با قرآن در حاشیه رزمایش ولایت ۹۱، افزود: ابتکار خوبی است که نیرو‌های ارتش در کنار برگزاری رزمایش‌های نظامی، شبی را به برگزاری محفل انس با قرآن اختصاص دهند.
وی با برشماری برخی از ویژگی‌های قرآن در دنیای کنونی، تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح کشورمان اعم از ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی نه تنها در داخل کشور بلکه در بین کشورهای مسلمان عنوان‌های متعددی در زمینه‌های مختلف قرآنی کسب کرده‌اند.


حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به اینکه مسلمانان در برابر قرآن وظایف سنگینی بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: باید قرآن را خوب خواند و وظیفه ما آموزش، قرائت، حفظ و تدبر در این کتاب آسمانی است.


وی با بیان اینکه اگر مفاهیم بلند قرآن را درک کنیم می‌توان در برابر تمامی دشمنان ایستادگی کرد، اظهار داشت: ایستادگی جوانان حزب الله در جنگ ۳۳ روزه و یا مجاهدان حماس در جنگ‌های ۲۲ و ۸ روزه در برابر رژیم صهیونیستی به دلیل آن بود که مفاهیم قرآن در عمق وجود آنان رسوخ کرده است.


مراسم محفل انس با قرآن با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تعداد دیگری از فرماندهان نیروی دریایی ارتش در بندر جاسک استان هرمزگان برگزار شد و قاریان قرآن به تلاوتی از کلام الله مجید پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز