خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس:

تعلیم و تعلم زیربنای پیشرفت كشور است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۸۲

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عملكرد نهضت سواد‌آموزی در همه جا و بخصوص در نقاط روستایی قابل مشاهده است. /98 درصد گروه هدف در این شهرستان باسواد هستند.

ایلنا - چالوس: بزرگ‌ترین خدمت نهضت سوادآموزی، باسوادكردن ساكنان روستاهای دورافتاده بوده است / 98 درصد گروه هدف در این شهرستان باسواد هستند.

به گزارش ایلنا از چالوس، محمد صادق فرزیب در همایش تجلیل از آموزشیاران سوادآموزی شهرستان چالوس با اشاره به اینكه 85 درصد از جمعیت 75 میلیون نفری كشور به بركت تلاش ها و برنامه ریزی های این نهاد انقلابی از نعمت سواد برخوردارند افزود: حركت به سوی سوادآموزی، هفتم دی ماه سال 58 به همت حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد تا با همت والای مردم و مسئولان با جهل و گمراهی مبارزه شود و در سایه ی علم و دانش و با مدیریت برنامه ریزی شده به توسعه پایدار كشور دست یابیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس با بیان این كه 98 درصد گروه هدف در این شهرستان باسواد هستند ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عملكرد نهضت سواد‌آموزی در همه جا و بخصوص در نقاط روستایی قابل مشاهده است.

وی عنوان كرد: بزرگ‌ترین خدمت نهضت سوادآموزی، باسوادكردن ساكنان روستاهای دورافتاده بوده است كه می‌توان گفت، نهضت سوادآموزی یكی از ابتكارات حضرت امام‌خمینی(ره) است و نشان از عمق توجه این بزرگ مرد قرن به دانایی و آگاهی اقشار محروم جامعه است.

وی تصریح كرد: تعلیم و تعلم زیربنای پیشرفت كشور است و در كنار هم قرارگرفتن كارهای فرهنگی و تعلیم و تربیت موجب از بین رفتن برنامه‌های دشمنان می‌شود.

فرزیب با اشاره به این كه بیش از 70 آموزش دهنده فرد به فرد و 13 آموزشیار رسمی در چالوس مشغول فعالیت هستند اظهار داشت: برای بالارفتن معرفت دینی، سواد می‌تواند مقدمه‌ای باشد و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در این راستا مسئولیت بسیار سنگینی دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس در ادامه افزود: در این مسیر آموزشیاران با همت، عزم، اراده و توكل بر خدا این كار را به نحو شایسته انجام داده اند و با كمك و تعامل و همراهی همه انشاءالله بتوانیم پایان جشن بی سوادی را در شهرستان برگزار نمائیم.

در پایان لوح تقدیر و هدایایی آموزشیاران شهرستان چالوس تقدیم گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز