خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

احیای بافتهای فرسوده در مازندران نگاهی ملی را طلب می كند

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۷۴

بیش از چهار هزار و700 هکتار بافت فرسوده در مازندران وجود دارد که در این میان شهرهای آمل، بابل، ساری و قائم شهر بیشترین مساحت بافت های فرسوده را دارا می باشند.

ایلنا - ساری: در چهارمین نشست اعضای هیات عامل عمران و بهسازی استان مازندران كه با حضور مدیركل دفترتجهیز و منابع مالی و مشاركتهای مردمی شركت مادر تخصصی عمران و بهسازی كشور و مدیرعامل شركت مسكن سازان استان در محل راه و شهرسازی برگزار شد، احیا و  نوسازی بافتهای فرسوده تاكید و عنوان شد: احیای بافتهای فرسوده در مازندران نگاهی ملی را طلب می كند.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد در این نشست احیای بافتهای فرسوده را از ضروریات جامعه برشمرد و افزود: علاوه بر نوسازی و زیبایی مبلمان شهری، احیای این گونه بافتها بر تسهیل در روند ترافیك درون شهری و همچنین امداد رسانی مطلوب و به هنگام در زمان بحران و حوادث غیرمترقبه تاثیر مستقیم و به سزایی دارد.

وی در این نشست یادآور شد: بیش از چهار هزار و700 هکتار بافت فرسوده در مازندران وجود دارد که در این میان شهرهای آمل، بابل، ساری و قائم شهر بیشترین مساحت بافت های فرسوده را دارا هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اضافه کرد: مطالعات توانمند سازی سكونتگاههای غیر رسمی 4 شهرباتصویب ستاد استانی به پایان رسیده است و مطالعات نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده 7 شهر در سطح استان در حال اجراست.

مهندس اسد در این نشست به عملكرد این اداره كل در خصوص استفاده از تسهیلات بافت فرسوده به بانك ها اشاره و اظهارداشت: ازدولت نهم تا به امروز تعداد 19812 واحد جهت استفاده از تسهیلات بافت فرسوده به بانك ها معرفی شده اند.

گفتنی است در این نشست برنامه ریزی و رفع موانع در خصوص توزیع وام، مطالعات بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده، توانمندسازی سكونتهای غیر رسمی و..... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز