خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای رفسنجان خبر داد:

365هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای در رفسنجان

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۴۵

عبدالکریمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای رفسنجان از اجرای بیش از 365هزار نفر ساعت آموزش در هشت ماهه نخست امسال توسط این مرکز خبر داد.

کرمان-ایلنا: عبدالکریمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای رفسنجان از اجرای بیش از 365هزار نفر ساعت آموزش در هشت ماهه نخست امسال توسط این مرکز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، علی اکبر عبدالکریمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رفسنجان با اعلام این خبر افزود: 365 نفرساعت آموزش در قالب 1158نفر دوره اجرا شده است.

وی افزود: طی این مدت در مرکز ثابت دولتی 214070نفرساعت، روستایی 44149، زندان71850،سیارشهری30740و صنایع 2080 نفرساعت آموزش به افراد فاقد مهارت یا متقاضی ارتقای مهارت ارائه شده است.

وی افزود: هم اکنون 7 رشته مکانیک، تاسیسات، جوشکاری، برق صنعتی و ساختمان و ماشین های الکتریکی و دوردگری در این مرکز آموزش داده می شود و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این مرکز واقع در کیلومتر 5جاده کرمان-پشت انبار برق مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 03918231490-و2341178 تماس حاصل كنند.

وی همچنین از وجود بیش از 70 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در رشته های مختلف در این شهرستان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز