خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

شرکت های بیمه ای برای گسترش بیمه تکمیلی درمان در کردستان تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۴۴

شرکت های بیمه ای فعال در استان باید در برقراری ارتباط بیشتر با ادارات و کارفرمایان بیمه های تامین اجتماعی و خدمات درمانی کشوری و لشکری کوشش بیشتری داشته باشند.

ایلنا- سنندج: ذاستاندارکردستان گفت:تلاش برای گسترش بیمه تکمیلی درمان از سوی شرکتهای بیمه ای در سطح استان برای تامین رفاه و آسایش شهروندان لازم و ضروری است.

به گزارش ایلنا، علیرضا شهبازی شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی بیمه های بازرگانی استان کردستان گفت:تلاش برای رفع مشکلات درمانی شهروندان و به حداقل رساندن هزینه های درمانی خانوار یکی از ضروریات جامعه امروز است، که تحقق آن در گرو تلاش بیشتر شرکت های بیمه ای است.

وی تقویت تعامل و همکاری بیشتر شرکت های بیمه ای با مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی استان را بسیار ضروری خواند  و بر آن تاکید کرد.

شهبازی تصریح کرد:شرکت های بیمه ای فعال در استان باید در برقراری ارتباط بیشتر با ادارات و کارفرمایان بیمه های تامین اجتماعی و خدمات درمانی کشوری و لشکری کوشش بیشتری داشته باشند و شرایط بهره مندی عموم مردم کردستان از خدمات بیمه تکمیلی درمان را فراهم کنند.

استاندار کردستان،گسترش جامعه آماری بیمه تکمیلی درمان را گامی مهم در بهره مندی بیشتر شهروندان کردستانی از بیمارستانها و مراکز درمانی بخش خصوصی خواند و بر تعامل و همکاری بیشتری شرکت های بیمه ای با این مراکز تاکید کرد.

وی افزود:مسوولین بخش درمان استان و فعالان بخش خصوصی این حوزه باید با همکاری و همراهی شرکت های بیمه ای،شرایطی را فرهم کنند که هیچ کردستانی در زمان بیماری بجز درد بیماری،مشکلات دیگری مخصوصا در بخش  پرداخت هزینه درمان نداشته باشد.

به گفته وی حفظ و حراست از جان و مال، زدودن تشویش خاطر،تحکیم زندگی و تثبیت وضعیت اقتصادی خانواده و جامعه،با انواع پوشش های بیمه ای میسر می شود که برای تحقق آن باید ارزش ها و پیامده های خدمات بیمه ای در جامعه نهادینه شود.

علیرضا شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود مردم کردستان را لایق بهترین خدمات دانست و یادآور شد:بیمه های بخش دولتی و بخش خصوصی باید در ارائه خدمت به این مردم در کشور الگو باشند و به طور قطع استانداری کردستان نیز برای تحقق این امر همکاری لازم را خواهد دا شت.

در این نشست فعالان بیمه با مسوولین حوزه درمان استان مسایل و مشکلات خود را با استاندار کردستان در میان گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز