خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان:

پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۴۱

داوطلبان جهت ثبت نام در مهلت مقرر می‌توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشورو یا دفاتر پستی نسبت به دریافت دفترچه اقدام کنند.

ایلنا - كرمان: داوطلبان جهت ثبت نام در مهلت مقرر می‌توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشورو یا دفاتر پستی نسبت به دریافت دفترچه اقدام کنند

به گزارش ا یلنا به نقل روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، ابراهیمی نژاد با اشاره به امکانات کارگاهی پیشرفته و نیز بهره‌گیری از اساتید مجرب در مرکز علمی ‌کاربردی مهارت کرمان اظهار داشت: این مرکز در 6 رشته کاردانی فنی شامل ماشین‌ابزار،آسانسور و پله‌برقی، جوشکاری، نقشه کشی صنعتی و برق صنعتی و تعمیرات صنعتی به صورت پودمانی و بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: داوطلبان جهت ثبت نام در مهلت مقرر می‌توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشورو یا دفاتر پستی نسبت به دریافت دفترچه اقدام کنند.

وی افزود: مدارک این رشته‌ها کاملاً معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و فارغ‌التحصیلان آن درهمه مقاطع بالاتر دانشگاه‌های سراسر کشور امکان ادامه تحصیل دارند.

وی آموزش های مهارتی و علمی کاربردی را تکمیل کننده آموزش های نظری دانشگاهها و سبب کاهش معضل بیکاری جامعه دانست و از متقاضیان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 0341-2123391 تماس گرفته و یا به آدرس کرمان- کیلومتر 4بلوار جمهوری اسلامی- مرکز آموزش علمی کاربردی مهارت کرمان مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز