خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر بروجرد

برخی واحدهای صعنتی بروجرد حقوق کارگران را با تاخیر می‌پردازند

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۲۳

دبیر خانه کارگر بروجرد گفت: متاسفانه برخی واحد های تولیدی به بهانه مشکلات اقتصادی حقوق کارگران خود را با تاخیر پرداخت می‌کنند.

ایلنا - بروجرد: دبیر خانه کارگر بروجرد گفت: متاسفانه برخی واحد های تولیدی به بهانه مشکلات اقتصادی حقوق کارگران خود را با تاخیر پرداخت می کنند.

به  گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد،محمد گودرزیˈ در جمع خبرنگاران افزود: پرداخت به موقع حقوق کارگران باعث تضمین امنیت شغلی آنها و ایجاد انگیزه برای کار بهتر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اغلب کارگران دغدغه از دادن شغل و عدم پرداخت به موقع حقوق و همچنین چگونگی امرار معاش را دارند که این نگرانیها تبعات منفی در حین کار را نیز دارد.

وی اظهار داشت: تحقق شعار امسال ˈتولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانیˈ در گرو حمایت از قشر کارگر است تا این افراد با علاقه و بدور از هر اضطرابی وظیفه خود را با بهترین کیفیت انجام دهند.

گودرزی افزود: هم اکنون اغلب واحدهای تولیدی بروجرد در پرداخت حقوق و دستمزد کارگران با مشکل مواجه اند اما دو واحد تولیدی داروسازی اکسیر و داروسازی داملران با وجود مشکلات ظرفیت تولید خود را ارتقاء داده و حقوق کارگران شان را در موعد مقرر پرداخت می کنند.

گودرزی افزود: این دو واحد با ایجاد امنیت شغلی برای کارگران با پرداخت به موقع حقوق و مزایای این قشر نشان داده اند که تحریم ها بدون سوءمدیریت نمی توانند تولید را فلج کنند.

به گفته وی این دوواحد تولیدی و صنعتی بیش از 900کارگر را در اختیار دارند و بیش از پنج هزار اشتغال غیر مستقیم نیز ایجاد کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز