خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال

کلینیک‌ ویژه تخصصی در شوشتر احداث می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت، جهت مداوای بیماران سرپایی، کلینیک‌ ویژه تخصصی با اعتباری بالغ‌بر 25 میلیارد ریال در احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، ابراهیم منجزی با اعلام این خبر بیان کرد: این کلینیک با زیربنای۱۶۰۰مترمربع، در ۲ طبقه جنب بیمارستان خاتم‌الانبیاء«ص» طی ۱۸ ماه ساخته خواهد شد .

وی در خصوص خدمات این کلینیک افزود: این کلینیک که زمین آن تحویل پیمانکار شده است با امکاناتی از قبیل داروخانه، آزمایشگاه، تزریقات، رادیولوژی، رادیوگرافی، سونوگرافی، اتاق‌های مشاوره و معاینه تخصصی قلب و نوار قلب، الکتروکاردیوگرافی، تست ورزش، آندوسکوپی، چشم، مغز و اعصاب، داخلی و دندانپزشکی به مردم شهرستان خدمات ارائه خواهد داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده همچنین از راه‌اندازی بخش ICU بزرگ‌سالان و توسعه بخشN.I.C.U   نوزادان در بیمارستان الهادی خبر داد و تصریح کرد: توسعه اورژانس بیمارستان خاتم‌الانبیاء«ع»، بهسازی ساختمان جدید مرکز آموزش بهورزی و خوابگاه دانش آموزان بهورزی نیز ازجمله موارد در حال پیگیری است.

منجزی در پایان با اشاره به بهسازی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی شهرستان نیز گفت: در ۲۳ ماه اخیر بیش از ۳۷ میلیارد ریال برای تعمیر و بهسازی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی شهرستان شوشتر هزینه شده و قدم‌های بسیار مؤثری در راستای ارتقای خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی برداشته شده است.

 

کد خبر : ۳۲۶۱۸۸