خبرگزاری کار ایران

نهاد صنفی کارگران بازنشسته شهرستان تهران:

روزنامه همشهری به تکالیف و وظایف خود بپردازد

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۰۴۹

کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی شهرستان تهران با ارسال نامه ای خطاب به مدیر مسئول روزنامه همشهری نسبت به اقدام این رسانه در برگزاری طرح نظرسنجی بحث ادغام، اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا،  کارگران بازنشسته و مستمری بگیردر این نامه با انتقاد از عملکرد روزنامه همشهری در ورود جانبدارانه به بحث ادغام، متذکر شدند که ادامه این روند ممکن است باعث تحریم این رسانه توسط بیمه شدگان تامین اجتماعی سراسر کشور گردد.

احتراما، ضمن عرض خسته نباشید و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی به استحضار می‌رساند آن روزنامه محترم در شماره‌های ۶۶۸۳ مورخ ۲۴/۰۸/۹۴ و ۶۶۸۸ مورخ ۳۰/۰۸/۹۴ و ۶۶۸۹ مورخ ۰۱/۰۹/۹۴ همراه با نظرسنجی اقدام به درج مطالبی در حوزه ادغام منابع سازمان تامین اجتماعی با سایر صندوق‌ها نموده که لازم است جهت تنویر افکار عمومی دستور فرمائید مطالب ذیل عینا در‌‌ همان صفحه درج و ضمنا متذکر می‌گردد این مطالب از جانب حدود چهارصد و هشتاد هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران شهرستان تهران عنوان می‌شود که امیدواریم مورد توجه جنابعالی و هیئت تحریریه محترم قرار بگیرد.

روزنامه همشهری در رابطه با موضوع تجمیع بیمه‌ها و بخصوص ادغام درمان تامین اجتماعی در بیمه سلامت ایرانیان وزرات بهداشت و درمان اقدام به نظرسنجی از طریق پیامک و درج مطالبی در این زمینه نموده که موجب ایجاد برخی ابهامات و سوالات در اذهان عمومی و مخاطبان بالاخص بیمه شدگان گردیده که این موضوع چه ربطی به این نشریه دارد؟ شاید انجام نظرسنجی در مورد امور عمرانی و شهری توسط این روزنامه به نظر منطقی و عقلائی‌تر به نظر می‌آمد. به هر حال باید بدانید که سازمان تامین اجتماعی با کلیه املاک و دارائیهای و مراکز درمانی آن حاصل زحمات و تلاش چندین دهه کار و کوشش کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش و مدیران و پرسنل زحمتکش این سازمان و حق الناس است که همان‌ها سهامداران و صاحبان اصلی آن می‌باشند و به هیچ وجه نسبت به هرگونه دست اندازی و تملک اموال و دارائیهای سازمان تحت هر عنوانی اعم از طرح ادغام درمان سازمان با سایر صندوقهای بیمه‌ای و یا هر طرح و برنامه دیگری و افراد و اشخاصی که شرایط و بستر مناسب را جهت این موضوع فراهم می‌آورند بی‌تفاوت نخواهند بود یقینا مسئولین محترم روزنامه همشهری متوجه هستند که در صورت ادامه این روند انجام ایگونه نظرسنجی‌های غیر تخصصی ممکن است باعث تحریم این نشریه توسط کلیه بیمه شدگان تامین اجتماعی در سراسر کشور بشود، دوستانه یادآوری می‌کنیم در اموری که مرتبط با حق و حقوق حدود ۴۰ میلیون نفر از آحاد جمعیت زحمتکش کشور می‌شود اظهار نظر غیر کار‌شناسی نفرمائید چه بسا کار‌شناسان صاحبنظر و با تجربه همواره در این گونه موارد با احتیاط و دقت بسیار زیاد ورود کرده و یا احیانا اظهار نظر می‌کنند. ضمنا اینکه بخش درمانی شهرداری تهران در قانون به صراحت مورد اشاره قرار گرفته لذا پیشنهاد می‌نمائیم روزنامه همشهری به تکالیف و وظایف خود بپردازد.

در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از بذل توجه و عنایتی که خواهید فرمود، یقینا تائید می‌فرمائید حق انتشار این نامه در سایر جراید و خبرگزاری‌ها برای این کانون محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز