خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه خبر داد

برگزاری مانور مقابله با بحران افت فشار و قطع گاز در منطقه ده پهن

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۰۱۲

مانور مقابله با بحران افت فشار و قطع گاز درشرکت گاز استان کرمانشاه در منطقه "ده پهن" شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، یک دوره مانور آمادگی مقابله با بحران افت فشار و قطعی گاز در فصل سرما در منطقه "ده پهن" شهر کرمانشاه برگزار شد.

این مانور با حضور تیم های امداد و تعمیرات شرکت گاز استان، نیروهای پایگاه بسیج شرکت و تیم هایی از سازمان‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه هدف از برگزاری این مانور را ارتقاء سطح آمادگی نیروهای امدادی شرکت گاز استان در مقابله با بحرانهای احتمالی در فصل سرما از جمله افت فشار و قطع گاز عنوان کرد.

مید فانی اظهار کرد: در این مانور گاز منطقه "ده پهن" کرمانشاه که بالغ بر یک هزار و 600 مشترک دارد قطع شد و پس از گزارش این موضوع از سوی مردم به امداد گاز، بلافاصله نیروهای امدادرسان شرکت گاز استان و سایر سازمانهای مرتبط عضو ستاد بحران در منطقه حضور یافتند و اقدامات لازم به منظور برقراری جریان گاز انجام شد.

وی تصریح کرد: نقاط ضعف و قوت برگزاری این مانور در جلسات ارزیابی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تلاش خواهد شد با برطرف کردن  ضعف ها و پررنگ کردن نقاط قوت آمادگی کامل و همه جانبه برای روبرو شدن با بحران‌های احتمالی کسب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز