خبرگزاری کار ایران

طرح تفصیلی دهکده ورزشی ارس آماده سرمایه گذاری است

کد خبر : ۳۲۳۶۱

طرح دهکده ورزشی ارس را یکی از مزیت های مناسب برای سرمایه گذاری جهت تامین فضاهای لازم برای مسابقات ملی و بین المللی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

ایلنا - ارس: معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس  طرح دهکده ورزشی ارس را یکی از مزیت های مناسب برای سرمایه گذاری جهت تامین فضاهای لازم برای مسابقات ملی و بین المللی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، عادل نجف زاده در نشستی با حضور اعضای فدراسیون قایقرانی کشورتوسعه ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی را یکی از اهداف منطقه آزاد ارس برای تحقق جامعه  سالم و پویا بیان کرد.

وی افزود: با توجه به اقلیم مناسب منطقه آزاد ارس و ورود و خروج آسان گردشگران خارجی بدون نیاز به اخذ ویزا به مناطق آزاد و امکان برگزاری اردوها و مسابقات جهانی و منطقه ای در ارس در راستای توسعه فعالیت های ورزشی سایت دهکده ورزش مکان یابی و طرح تفصیلی آن آماده شد که در برگیرنده اکثر کاربریهای ورزشی از جمله فوتبال، والیبال و شناست.

نجف زاده در رابطه با ظرفیتهای برگزاری مسابقات ورزشی در سد خاکی گلفرج گفت: دومین مرحله مسابقات سه گانه قهرمانی کشور و باشگاهی کشور در شهریور ماه سال جاری در پنج رده سنی بزرگسالان و امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان با حضور 350 ورزشکار از 27 استان کشور در سد گلفرج و مسیر اتوبان ورودی منطقه آزاد ارس در سه رشته شنا، دوچرخه‌سواری و دو برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز