خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد؛

تشدید کنترل قیمت در شبکه های توزیع کالا با ارز مرجع استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۲۱

استاندار زنجان بر تشدید نظارت بر قیمت شبکه های توزیع کالا با ارز مرجع و کالاهایی که دولت برای آن یارانه پرداخت می کنند، شد.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت:‌ قیمت کانکس های عرصه میوه وتره بار دارای مجوز در سطح شهر کنترل و جلوی کانکس هایی فعال که مجوز فعالیت ندارند گرفته و تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان ظهر امروز(9 دی) در جلسه ستاد تنظیم بازار به 9 دی و گرامیداشت این روز اشاره کرد و گفت: در این روز تاریخی ملت ایران در قالب اجتماعات باشکوه به خیابان ها آمده و حمایت خود را از اسلام و ولایت فقیه اعلام کردند.

مقام عالی استان حماسه 9 دی را یک حرکت خودجوش و مردمی عنوان کرد و افزود: تمام افرادی که در قالب فتنه 88 با دشمنان این نظام همراه شدند گمان نمی کردند که ملت ایران اقدام آنان را محکوم می کنند و همین امر باعث شد تا این افراد حتی پس از این فتنه نیز سکوت کنند.

وی از این روز تاریخی به عنوان یک بسیج همگانی یاد کرد و اذعان داشت: 9 دی یکی از قله های پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است که باعث دفع و رفع این توطئه از پیش برنامه ریزی شده بود.

رئوفی نژاد با اشاره به اینکه ملت ایران در 9 دی از امتحان بزرگی سربلند بیرون آمدن ادامه داد: معرفت و بصیرت مردم ایران نشان داد که این ملت در مقابل تمام افرادی که هنوز هم گمان می کنند آب باریکه ای مانده است می ایستند.

استاندار زنجان در ادامه به مصوبات جلسه تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: مسئولان باید بر قیمت شبکه های توزیع کالا که با ارز مرجع عمل می کنند و کالاهایی که دولت برای آن ها یارانه پرداخت می کنند نظارت بیشتری داشته باشند.

مقام عالی استان به کانکس های فروش میوه در سطح شهر اشاره کرد و گفت: قیمت کانکس های دارای مجوز کنترل و کانکس هایی که مجوز فعالیت ندارند، تعطیل شود.

وی به گوشت قرمز و نوسانات قیمت آن در استان اشاره کرد و گفت: گوشت قرمز باید با قیمت مصوب قبلی به فروش برسد و تا زمان انجام کار کارشناسی و تعین قیمت واقعی آن افزایش قیمت گوشت در استان غیرقانونی است و تعزیرات با متخلفان برخورد خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز