خبرگزاری کار ایران

اطعام سه هزار عزادار حسینی در شهرستان نهاوند

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۴۲

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان نهاوند از اطعام 3 هزار نفری عزاداران حسینی در روز اربعین در این شهرستان خبر داد.

ایلنا-همدان: حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی اظهار داشت: هدف اصلی اوقاف اجرای نیات واقفان خیراندیش است که شامل مباحث متعددی از جمله، روضه‌خوانی اباعبدالله (ع)، ایتام، اطعام‌دهی و... می‌شود که بر این اساس نیز اقدام به اجرایی کردن نیات می‌کنیم.

به گزارش ایلنا؛ وی با اشاره به اطعام‌دهی سه هزار نفر از روزه‌داران نهاوندی در ماه مبارک رمضان امسال، این مهم را در راستای اجرایی کردن نیات واقفان خیراندیش این شهرستان در بحث اطعام‌دهی قلمداد کرد.

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان نهاوند با اشاره به اربعین حسنی نیز ضمن عرض تسلیت به این مناسبت بر لزوم عزاداری باشکوه در این روز صحه گذاشت و گفت: در شهرستان نهاوند نیز برنامه عزاداری با حضور هیئت‌های عزاداری، قشرهای مختلف مردم و مداحان اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عزاداری حضرت امام حسین (ع) منحصر به ماه محرم و صفر نیست و این مراسم معنوی همواره در میان شیعیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است بر لزوم تبیین نهضت قیام عاشورا در همه ایام سال صحه گذاشت.

عزیزی با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، ابراز داشت: در راستای ارج نهادن به شأن و منزلت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انتظار می‌رود در روز اربعین حسینی، هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی به‌صورت یکپارچه و منظم به عزدارای بپردازند.

وی از اطعام‌دهی 3 هزار نفری عزاداران حسینی در روز اربعین خبر داد و گفت: این امر بر اساس واقفان خیراندیش نهاوندی مبنی بر اطعام‌دهی عزاداران حسینی انجام می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اطعام‌دهی عزاداران حسینی در روز اربعین سپاه، تبلیغات اسلامی، دفتر امام جمعه نهاوند و سایر دستگاه‌های مرتبط نیز با اوقاف همکاری دارند و امر اطعام‌دهی نیز در مصلی این شهرستان انجام خواهد شد.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز