خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

جابجایی واحدهای صنعتی اشتغال آن‌ها را با مشکل روبرو می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۹۴

در حال پیگیری ایجاد صندوق ملی محیط زیست هستیم تا برای کمک به واحدهایی که به دنبال رفع آلایندگی خود هستند، تسهیلات بدهیم.

اصفهان – ایلنا: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: صدور حکم جابه جایی بدون مهلت برای واحدهای صنعتی که با سرمایه گذاری زیاد ایجاد و به فعالیت مشغول شده‌اند و کارگران بسیاری دارند، اشتغال این واحدها‌ها را با مشکل روبرو می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در نشستی با مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان و جمعی از مسوولان این اداره که در خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان برگزار شد، از این مسوولان خواست درباره روش‌های کاهش آلودگی هوا برای صنعتگران دوره‌های آموزشی برگزار کنند.

وی از آمادگی خانه صنعت، معدن و تجارت برای همکاری با اداره کل حفاظت از محیط زیست برای رفع آلودگی‌های زیست محیطی صنایع خبر داد و افزود: صنعتگران نمی‌خواهند به خاطر منافع خود، منابع ملی و سرمایه‌ای که به همه مردم تعلق دارد را به خطر بیندازند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تاکید کرد: خانه صنعت و معدن بدون ادعا به مسوولان محیط زیستی استان در رفع آلودگی‌ها کمک خواهد کرد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان نیز در این نشست، اظهار کرد: صنعت، تولید و بهره برداری باید وجود داشته باشد و ما به دنبال جریمه کردن یا تعطیلی این واحد‌ها نیستیم بلکه تبدیل واحدهای تولیدی به صنعت سبز برای ما افتخار می‌آفریند.

کیومرث کلانتری حفظ محیط زیست و مقابله با آلودگی آن را یک وظیفه عمومی دانست و گفت: تفاهم نامه‌ای با خانه صنعت و معدن استان برای فرهنگسازی و آموزش در زمینه گسترش صنعت سبز و رفع آلایندگی امضا خواهد شد.

وی با اشاره به عوارض آلایندگی واحدهای صنعتی و تولیدی گفت: در حال پیگیری ایجاد صندوق ملی محیط زیست هستیم تا برای کمک به واحدهایی که به دنبال رفع آلایندگی خود هستند، تسهیلات بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز