خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی مرزبانی ناجا به ایلنا خبر داد:

کشف ۱۵۷ هزار لیتر سوحت قاچاق در جنوب کشور

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۷۳

معاون اجتماعی مرزبانی ناجا از توقیف شناور قاچاقچیان سوخت و کشف ۱۵۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس و بوشهر توسط ماموران مرزبانی خبر داد.

ایلنا: معاون اجتماعی مرزبانی ناجا از توقیف شناور قاچاقچیان سوخت و کشف ۱۵۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس و بوشهر توسط ماموران مرزبانی خبر داد.

سرهنگ نیکوفرد معاون اجتماعی مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کشف ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری شش قاچاقچی سوخت در بندرعباس گفت: ماموران مرزبانی در بندرعباس با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی با خبر شدند دو فروند لنج حامل سوخت قاچاق در حال خروج از مرزهای آبی کشور هستند و با تلاش ماموران مرزبانی شناور‌ها را قبل از خروج از مرزهای آبی کشورمان شناسایی و طی یک عملیات سریع و ضربتی توقیف شدند.

وی با اشاره به دستگیری شش قاچاقچی سوخت در این رابطه گفت: در بازرسی از موتور لنج‌های توقیف شده ۱۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در استان بوشهر نیز شناور حامل ۷هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای بوشهر شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: ماموران مرزبانی موفق به شناسایی و توقیف یک فروند موتور لنج باری حامل ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق که قصد خروج از مرزهای آبی کشور را داشت، شدند.

وی تاکید کرد: ۶ نفر قاچاقچی سوخت در این ارتباط دستگیر شدند که ارزش سوخت مکشوفه، توسط کار‌شناس ملی نفت حدود۱۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نیکوفرد گفت: در استان بوشهر طی یک هفته اخیر با انجام چندین مرحله عملیات مقدار ۵ هزار لیتر سوخت دیگر را به ارزش یکصد میلیون ریال توقیف و به چرخه سوختی کشور بازگردانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز