خبرگزاری کار ایران

مهار آتش سوزی مغازه تولید کفش توسط آتش نشانان در کاشان

کد خبر : ۳۲۰۲۸

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان از مهار آتش سوزی مغازه تولید كفش توسط آتش نشانان این شهر در بعداز ظهر جمعه هشتم دی ماه خبرداد

ایلنا - كاشان: مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان ازمهار آتش سوزی در مغازه تولید کفش توسط آتش نشانان این شهر در بعداز ظهر جمعه  هشتم  دی ماه خبرداد.

« روح الله فدایی » در گفتگو با خبرنگار ایلنا در كاشان با اعلام این خبر گفت : ساعت 6 و 30 دقیقه روزجمعه هشتم دیماه وقوع یک فقره آتش سوزی در مغازه تولید و فروش کفش واقع خیابان بابا افضل به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد و متعاقب آن خودروهای اطفائیه در محل حاضر وبا توجه به حجم گسترده آتش سوزی که منجربه سوختن بخش قابل توجهی از مواد اولیه موجود در طبقه زیرین ساختمان 3 طبقه شده بود،سایر تجهیزات لازم به محل گسیل و نسبت به اطفاء حریق کامل اقدام گردید.

روح الله فدائی افزود: در این حادثه که علت آن توسط کارشناسان سازمان در حال در حال بررسی است 18 نفراز ماموران ایستگاه های عملیاتی شماره1،2 و 4 این سازمان با استفاده از 6 خودروی اطفائیه سنگین، سبک و پشتیبانی وباتلاشی موثر موفق به مهارو اطفاء حریق و جلوگیری از وقوع خسارت سنگین به تجهیزات و مواد اولیه موجوددر محل و نیز مغازه های مجاور شدند.

وی از حادثه تصادف در ساعت 10:15 این روز خبر داد که در آن برخورد دو خودرو پراید و تریلر در کیلومتر 4 جاده قدیم کاشان نطنز منجر به کشته شدن2 نفر و مصدومیت 2 نفر دیگر از سرنشینان شد.

فدائی درادامه از کلیه متصدیان واحدهای صنعتی و تولیدی خواست تا با رعایت استانداردها توصیه هاو ضوابط ایمنی لازم الاجرا درپیشگیری از وقوع اینگونه حوادث را جدی گرفته و در اولین فرصت،وقوع سوانح را به شماره 125 سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز