خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت یزد:

اگر مسئولان از خط ولایت خارج شوند، دیگر ارزشی ندارند

کد خبر : ۳۲۰۲۱

اگر در صدر و راس نظام ولایت فقیه وجود نداشته باشد این حکومت، حکومت طاغوت خواهد بود.

ایلنا-یزد: امام جمعه موقت یزد گفت: اگر مسئولان از خط ولایت خارج شوند، دیگر ارزشی ندارند

به گزارش ایلنا از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد آیت اللهی در خطبه های روزگذشته نمازجمعه شهر یزد با بیان این مطلب افزود: هر مسئولی در این نظام تا زمانی که در خط ولایت است مورد احترام همه ملت قرار داد ولی درصورتی که مسئولی بخواهد در مقابل ولایت جبهه گیری کند برای ما هیچ ارزشی ندارد.

وی افزود: مشروعیت نظام اسلامی در گرو ولایت فقیه به عنوان نیابت از امام زمان(عج) است و اگر در صدر و راس نظام ولایت فقیه وجود نداشته باشد این حکومت، حکومت طاغوت خواهد بود.

خطیب موقت نمازجمعه یزد با اشاره به سالروز نهم دیماه 88 هم گفت: این روز یادآور حماسه عظیم ملت شریف و متدین مملکت ایران اسلامی در حمایت از نظام اسلامی و از شخص آیت الله خامنه ای بود و می توان آن را یکی از ایام الله نظام نامید.

خطیب جمعه یزد در خطبه اول نمازجمعه نیز گفت: تقوا اگر به صورت ایمان به خدا و عمل صالح نمود پیدا کند ثمره آن بهشت است و خداوند در قرآن نیز مومنان را بدان بشارت داده است. کسی که ایمان به خدا و عمل صالح داشته باشد خداوند به او حیات طیبه می دهد و در این راستا نیز کسانی که ایمان به خدا ندارند اعمالشان همچون سراب است.

وی بیان کرد: تقوا، مرحله تکاملی ایمان به خدا و عمل صالح است و خداوند به افراد باتقوا 5 نعمت بهشت ها با نهرهای جاری، میوه های بهشتی، بهترین نعمت های بهشتی، زوج های پاک و پاکیزه، جاودان بودن در بهشت را اعطا می نماید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز