خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام‌رضا

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از رویکردهای اصلی دانشگاه امام‌رضا است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه بین المللی امام‌رضا گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی از رویکردهای اصلی این دانشگاه است.

محمد رسول رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: فعالیت‌های بسیار زیاد فرهنگی در حوزه‌های مختلف دانشگاه بین‌المللی امام‌رضا از ابتدای سال تحصیلی در این دانشگاه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دو پردیس خواهران و برادران در دانشگاه امام رضا(ع) زمینه خیر و برکات بسیار زیادی را فراهم کرده است، تصریح کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی آموزشی و کلاس های تخصصی درحوزه های مختلف دینی از اولویت های دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) است.

رمضانی ادامه داد: 15 کانون فرهنگی هنری در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند و برنامه های بسیار گسترده ای را تا پایان سال در نظر گرفته اند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی یکی از رویکردهایی است که در سال جاری به صورت ویژه در دانشگاه امام رضا دنبال می شود و برای برنامه های مختلف برنامه ریزی گسترده ای انجام شده است.

وی به برگزاری جشنواره فروغ ولایت در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: براخوان این جشنوراه که در سطح ملی دردهه کرامت سال آینده برگزار می شود به تمامی دانشگاه های کشور ارسال شده است.

رمضانی به حوزه های مختلف این جشنوراه اشاره کرد و گفت:مقاله، شعر و داستان کوتاه، عکس، وبلاگ نویسی، تهذیب و خوشنویسی، انیمیشن، ادبیات از حوزه هایی است که علاقه مندان می توانند با اراسل آثار خود در این جشنوراه شرکت کنند.

کد خبر : ۳۱۷۵۳۹