خبرگزاری کار ایران

در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد

کتاب طراحی شهری رونمایی شد

در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد کتاب طراحی شهری اثر دکتر محمد نقی زاده رونمایی شد.

غدیر سیامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: تا کنون 167 کتاب توسط انتشارات دانشگاه امام رضا(ع) منتشر شده که از این تعداد 10 جلد به صورت تخصصی در حوزه معماری و شهرسازی بوده است.

وی با اشاره به اینکه کتبی که در حوزه معماری به چاپ رسیده دارای ارزش بسیار زیادی است تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب فرصت بسیار مناسبی است که علاقه مندان با کتابهای علمی این دانشگاه آشنا شوند.

سیامی ادامه داد: برخی کتاب های دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) بارها به چاپ مجدد رسیده اند و از این لحاظ آثار این مجموعه دارای مخاطبان بسیار زیادی است.

مدیر انتشارات دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: کتب ارزشمندی در حوزه علمی و دانشگاهی در این نمایشگاه توسط مجموعه های مختلف در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته و قطعا باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در حوزه شهرسازی شهر مشهد وجود دارد خاطر نشان کرد: باید چالش ها و مشکلات حوزه شهرسازی شهر مشهد به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد تا این شهر بتواند در سال 2017 در حوزه شهرسازی عملکرد بهتری را از خود نشان بدهد.

سیامی اظهار کرد: کتابی که اکنون در این نمایشگاه توسط انتشارات دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با عنوان طراحی شهری به چاپ رسیده می تواند مقدمه ای مناسب بر تحلیل های کاربردی در حوزه شهرسازی اسلامی باشد.

مدیر انتشارات دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: باید با فراهم کردن زمینه ای منساب برای شکل گیری یک همگرایی سازنده استفاده کرد تا بتوانیم مشکلات موجود در حوزه شهرسازی شهر را بررسی کرده و به ارائه راهکاری های مناسب و عملیاتی دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان سال انتشارات بین المللی امام رضا(ع) از چندین کتاب دیگر رونمایی می کند.

کد خبر : ۳۱۷۵۲۰