خبرگزاری کار ایران

در پی وقوع سیل؛

امام جمعه و استاندار ایلام در بیانیه‌ای مردم را به آرامش دعوت کردند

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۵۱۸

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در برخی مناطق استان در بیانیه مشترکی مردم را به آرامش دعوت کردند.

به گزارش ایلنا، در متن بیانیه مشترک حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و محمدرضا مروارید استاندار ایلام آمده است: مسوولان استان در تمامی رده ها به منظور مدیریت بحران در کنار مردم هستند و هرگونه مشکل و خرابی در تمامی زمینه ها به سرعت رفع خواهد شد.

در این بیانیه تاکید شده است همه دستگاه های اجرایی پای کار هستند و تمامی تجهیزات و امکانات برای خدمات رسانی به مردم بسیج شده تا مسیرهای مسدود شده در شهر ایلام و جاده های ارتباطی بازگشایی شود و خدمات مناسب در زمینه آبرسانی، برق رسانی و خدمات بهداشتی درمانی به همه شهروندان ارایه شود و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

بارش 230 میلی متر باران طی 48 ساعت گذشته در شهر ایلام موجب اخلال در زندگی عادی و روزانه مردم شده است.

به علت بارش شدید باران فعالیت همه مراکز آموزشی، دستگاه های اجرایی و دولتی و بانک های ایلام امروز پنجشنبه در پی اعلام ستاد بحران تعطیل است، پروازهای فرودگاه ایلام لغو شده و براساس اعلام ستاد مدیریت بحران بر اثر وقوع سه نفر کشته و یک نفر هم مفقود شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز