خبرگزاری کار ایران

سرلشکر فیروزآبادی:

رژیم عربستان با دلارهای نفتی سکوت مجامع جهانی را خریده است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر جنایات آل سعود در یمن و حمایت آن از تروریسم گفت: رژیم عربستان جنایتکار جنگی است و حضورش در مذاکرات چندجانبه در مورد سوریه مشکوک و غیرمشروع است.

به گزارش ایلنا، سردار سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با اشاره به نشست وین درباره سوریه و حضور رژیم آل سعود در آن اظهار کرد: رژیم عربستان به خاطر حمایت همه‌جانبه از داعش و اقدامات تروریستی در عراق، سوریه و لبنان و تروریسم دولتی بحرین و نیز جنایت‌های فراوان در حمله به بیمارستان‌ها، مدارس و خانه‌های مردم و تخریب زیرساخت‌های کشور یمن، جنایتکار جنگی است.

وی تاکید کرد: رژیم عربستان با این عملکرد، حضورش در مذاکرات چندجانبه وین در مورد سوریه، مشکوک و غیرمشروع است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این رژیم از نظر اخلاقی، سیاسی، نظامی و اجرایی به علت تندروی‌های نامعقول، صرفاً با هزینه کردن دلار و بازی با منابع عظیم نفتی، سکوت مجامع جهانی را خریده است و این روزها هم در صدد است جنایت خود در مورد علمای تراز اول دین را دنبال کند.

سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه "مسئولان خودخواه عربستان در قبال اقدامات و رفتارهای جنون آمیز باید پاسخگوی ملت خود و ملت های منطقه باشند" تصریح کرد: عواقبی سخت در انتظار حاکمان آل سعود است.

کد خبر : ۳۱۷۴۵۳