خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتربازرسی استانداری کرمانشاه

تمامی دستگاه‌ها در مبارزه با مفاسد اداری همدل هستند

مدیرکل دفتربازرسی استانداری کرمانشاه گفت: استان در بحث مبارزه با مفاسد اداری ابتکاری جدیدی طراحی و در این راستا به عنوان الگوی سایر استان‌ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، حجت الاسلام عبداله عزیزی در دهمین جلسه کارگروه ارتقاء نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد که با حضور اعضا برگزار شد با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان در مبارزه با مفاسد اداری همدل و همراه هستند، اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد اداری که جزء اهداف و برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و تاکید مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید نهایت جدیت خود را بکار گرفته‌ایم و در این زمینه هیچ گونه مماشاتی نخواهیم داشت.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه افزود: همدلی و همکاری تمامی دستگاه‌ها را زمینه‌ساز توفیق و حل مشکلات عنوان کرد و گفت: ما وظیفه داریم که با همدلی و همکاری در راستای مبارزه با فساد اداری گام برداریم زیرا مردم همواره از نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف حمایت و پشتیبانی کرده‌اند لذا نباید بگذریم که در جامعه بی‌اعتمادی حاصل شود.

مدیرکل دفتربازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: ما به عنوان مسئول در استانداری همواره تلاش کرده‌ایم که بسترهای لازم برای شکل‌گیری بیش از پیش سلامت اداری در جامعه فراهم شود و خوشبختانه این مهم از سوی استاندار محترم کرمانشاه مورد تاکید قرار گفته است و طی جلساتی که با ایشان داشته‌ایم. دکتر رازانی اجرای طرح مقابله با فساد نظام اداری که در استان کرمانشاه در حال اجرا است را جزء اولویت‌های کاری خود اعلام کرده‌اند که این پشتیبانی و حمایت از سوی مدیریت ارشد استان مایة خرسندی و دلگرمی است.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به تعامل و همکاری مناسب با دستگاه قضایی جهت مبارزه با فساد گفت: خوشبختانه همکاری مناسبی در استان جهت مبارزه با فساد اداری وجود دارد و ما نهایت تلاش خود را برای بهره گیری از این فرصت برای توجه بیشتر به نظام سلامت اداری بکار گرفته ایم.

دبیرستاد ارتقاء نظام سلامت اداری و مبارزه با مفاسد استان همچنین با اشاره به توفقیات نظام جمهوری اسلامی در بحث استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای و رویارویی ایران اسلامی با 6 قدرت جهانی گفت: این توفیقات با متانت و صبوری مردم حاصل شده و این مردم ثابت کرده اند که در پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی متسحکم و با صلابت هستند لذا با تمامی توان در راستای ایجاد بسترهای لازم برای ارائه خدمات بیشتر و گسترده تر به مردم تلاش خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که بعضی از خطاها که در جامعه رخ می دهد منجر به بی اعتمادی شود.

وی با اشاره به تلاش و جدیت مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در راستای توجه به نظام سلامت اداری در استان بیان داشت: خوشبختانه اکثر دستگاه های اجرایی استان از سلامت اداری برخوردار هستند و هم مدیران و هم کارکنان در راستای شرح وظایف قانونی خود اهتمام دارند و عمدة برنامه های این دبیرخانه بر بحث پیشگیری از وقوع فساد در سطح سازمان ها و دستگاه های اجرایی متمرکز می باشد.

عزیزی خاطرنشان ساخت: با این ساز و کاری که در استان کرمانشاه تعریف شده و به عنوان طرح ابتکاری و الگو برای سایر استان ها مورد توجه قرار گرفته است با همکاری تمامی مدیران اجرایی، نظارتی و ستادی با توجه به تعامل خوب و سازنده ای که با بازرسی قضایی استان وجود دارد به دنبال یافتن راهکارهای مناسب در جهت ارتقای سلامت نظام اداری و مسدود کردن گلوگاه های مفسده خیز هستیم که خوشبختانه تا به امروز هم توفقیات خوبی نصیب استان شده است.

وی اظهار داشت: تا پایان سال 20 جلسه کارگروه ارتقاء نظام سلامت اداری و مبارزه با مفاسد استان با مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار خواهیم کرد زیرا با تشکیل این جلسات قصد داریم ضمن ارائه راهکارهای عملی و طراحی سازوکارهای قانونی برای مبارزه با فساد اداری، رضایتمندی را نیز در جامعه افزایش دهیم.

وی در پایان گفت: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با فساد و همچنین برنامه های دولت تدبیر و امید و به ویژه دکتر روحانی رئیس جمهور محترم و همچنین دکتر رازانی استاندار محترم نهایت کوشش خود را بکار خواهیم گرفت و از تمامی دستگاه های اجرایی انتظار داریم اجرای این طرح را به عنوان اولویت کاری خود بدانند تا استان کرمانشاه که در این زمینه پیشتاز می باشد همچنان پیشتاز باقی بماند.

کد خبر : ۳۱۷۳۹۵