خبرگزاری کار ایران

۲۰ مورد تخلفات رانندگان موسسسات حمل و نقلی بین شهری مازندران بررسی شد

به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل ونقل جاده‌ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین ومقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ استان مازندران، ۲۰ مورد تخلفات رانندگان شرکت‌ها و موسسسات حمل و نقلی در سطح استان مازندران رسیدگی و احکام آنان صادر شد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد کاظم ترابی‌نژاد، رییس اداره حقوقی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران با اعلام این خبر افزود: در کمیسیون ماده ۱۱ استانی پرونده ۱۲ راننده متخلف مورد بررسی قرار گرفت که حسب مورد از ۲ الی ۶ ماه حکم بر ابطال کارت هوشمند خاطیان صادر شد.

رییس اداره حقوقی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران تصریح کرد: عمده تخلف‌ها شامل: عدم رعایت ضوابط و موازین حمل و نقلی، عدم اعتبار کارت هوشمند، حمل بار اضافی، جابجایی بار بدون بارنامه بوده است.

وی در ادامه گفت: تعداد ۸ پرونده شرکتهای متخلف در کمیسیون ماده ۱۲ مورد بررسی قرار گرفت و نوع تخلف‌ها عدم رعایت ضوابط حمل و نقلی، سوار و پیاده نمودن مسافران در خارج از پایانه، صدور بارنامه فاقد مهر مدیر فنی، عدم استفاده از کمربند ایمنی بوده که همه آن‌ها منتهی به رای مبنی بر تذکر کتبی گردیدند.

خاطر نشان می‌شود: جلسات کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل جاده‌ای برون شهری و کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۱۱۳۹۲