خبرگزاری کار ایران

تشییع پیکر 14تن از حجاج جانباخته در حادثه منا

در دو روز گذشته تاکنون پیکر 14تن از حجاج جانباخته در حادثه منا با حضور پرشور مردم قائم شهر تشییع و در زادگاهشان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر مهدی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار اظهار داشت: از خانواده‌های عزیز از دست داده، می‌خواهیم تا خویشتن داری نمایند.

وی افزود: مردم قدر‌شناس و نوع دوست قائم شهر، در تشییع پیکرهای مطهر حجاج، سنگ تمام گذاشتند و کاسبان و اصناف نیز به احترام این پیکر‌ها، مغازه‌های خود را بستند تا مراسم تشییع تمام شود و این کار جای تقدیر و تشکر دارد.

فرماندار قائم شهریادآور شد: طی دو روز گذشته تاکنون پیکر ۱۴تن از حجاج جانباخته در حادثه منا با حضور پرشور مردم قائم شهر تشییع و در زادگاهشان به خاک سپرده شد.

وی، ضمن محکوم کردن آل سعود به بی‌کفایتی در اداره امور حج تصریح کرد: این حادثه جانکاه نه تنها مسلمانان جهان بلکه همه دنیا را ناراحت و بهت زده کرد.

محمدی با بیان اینکه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز پیکر۷ تن دیگر از جانباختگان حادثه منا از حسینیه ثارالله تا میدان طالقانی قائم شهر تشییع شد از مردم فهیم قائم شهر به خاطر حضور پرشورشان تقدیر و تشکر کرد.

اسامی ۷ جانباخته قائم شهردر فاجعه منا که فردا تشییع می‌شوند به شرح ذیل است:

قربان یعقوبیان

رحمت الله یوسفی

نورمحمد فلاح‌نژاد

مردان احمدی

سید مهدی جعفری

مهدی حسنی برنجستانکی

معین تقوی کوتنایی

کد خبر : ۳۱۱۳۲۹