خبرگزاری کار ایران

با هدف ترویج فرهنگ ازدواج ساده

جشن ۵۰ نوعروس بسیجی در باغ پرندگان قمصر کاشان برگزار شد

۵۰ نو عروس بسیجی شامگاه سه شنبه ۱۴ مهر ماه در باغ پرندگان قمصر کاشان زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان جشن نوعروسان بسیجی به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) سپاه کاشان وهمکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با ویژه برنامه‌های اجرای تواشیح یاسین، اهدای یک شاخه گل به زوجین، نمایش، مسابقه و اهدای بسته‌های فرهنگی، قالیچه، لوح فشرده، لوح تقدیر و انواع عرقیجات و گلاب با استقبال پرشور خانواده‌های بسیجی برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از زوج‌هایی که حضور داشتند جشن امشب را آغازی برای زندگی مشترک خود با نام و یاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) شروع کردند.

کار‌شناس مشاوره و امور پرورشی آموزش و پرورش نیز، با تبریک به زوجینی که در این جشن بزرگ نوعروسان شرکت کردند گفت: آغاز زندگی مشترک بین زوجین نیاز به شناخت بهتر و درک متقابل دارد.

سیدرضا واجدی، کلیدی‌ترین نکته حائز اهمیت برای ازدواج و زندگی موفق را آشنا شدن دختر و پسر با روحیات زن و مرد شدن آن‌ها دانست.

وی اظهار داشت: خداوند بین زن و مرد تفاوتهایی را قرار داده که با آن بتوانند زندگی کنند و زن و مرد را متفاوت خلق کرده است.

این استاد قرآن و اخلاق، قرار دادن مودت بین زن و مرد را مورد تاکید دانست و افزود: برای موفقیت بودن در زندگی باید به یکدیگر کمک و یاری رسانیم.

واجدی، خویشتن داری زن و مرد با یکدیگر و کمک کردن به همدیگر را یکی دیگر از موفقیت‌ها نام برد و خاطرنشان کرد: خانواده‌ها و زوج‌هایی موفق هستند که خودشان موفقیت را درست کنند و بر سر سفره پهن شده بنشینند.

وی یادآور شد: خداوند بین ما مودت و مهربانی را قرا داده است و نباید آن را به کینه و نفرت تبدیل کنیم.

کد خبر : ۳۱۱۲۵۵