خبرگزاری کار ایران

بایرام فضلی‌نژاد در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

برای نمایش فیلم "بازهم سیب داری" ۱۰ سال منتظر بودم

فیلم سینمایی "بازهم سیب داری" به کارگردانی بایرام فضلی‌نژاد سرانجام بعداز ۱۰ سال در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

بایرام فضلی‌نژاد (کارگردان فیلم "بازهم سیب داری") درباره اکران این فیلم به خبرنگار ایلنا گفت: من ۱۰ سال است منتظر اکران فیلم بودم. از سال۸۴ که فیلم ساخته شد منتظر بودم روزی برسد و فیلم توسط مردم دیده شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز با فعالیت گروه هنر و تجربه امکانی بوجود آمده است تا فیلم اکران شود. هرچند اکران فیلم محدود است اما مخاطبان فیلم‌های هنری می‌توانند به تماشای فیلم بنشینند.

فضلی‌نژاد درباره دلایل اکران نشدن این فیلم برای مدت ۱۰ سال گفت: بعد از ساخت فیلم برای اکران اقدام کردیم اما شکل سینمای ایران به سمت ستاره‌سازی حرکت کرده بود و فیلم ما از این مسئله بی‌بهره بود لذا پخش‌کنندگان تمایلی برای پخش فیلم نداشتند. از طرف دیگر بروز یک سوء‌تفاهم باعث شد فیلم اکران نشود.

وی ادامه داد: هرچند فیلم ۱۰ سال اکران نشد اما در جشنواره‌های مختلف همچون ونیز، بروکلین به نمایش درآمد و موفق هم بود.

فضلی‌نژاد افزود: هیچ بخشی از فیلم حذف نشده و فقط برای نمایش آن؛ رنگ و نور فیلم اصلاح شده است.

 فیلم سینمایی "بازهم سیب داری" سال ۸۴ تولید شد و در بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد اما نمایش داده نشد. این فیلم قرار است از ۱۴ مهر در گروه هنر و تجربه اکران شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: در یک فضای بی‌زمان و بی‌مکان مردی ایلیاتی با زنی جوان که از دهکده‌ای جنگ‌زده فرار کرده است؛ همسفر می‌شوند. در این سفر آن‌ها به هر آبادی که می‌رسند درمی‌یابند که تمام مردم آن آبادی‌ها تحت تسلط و زیر کنترل گروهی به نام "داس‌داران" قرار دارند.

ذبیح افشار، لیلا موسوی، علی یعقوبی، احمد رضا اکبری، مریم بوبانی و احمد نقده ازجمله بازیگران این فیلم هستند.

تهیه‌کننده این فیلم حمیدرضا آشتیانی‌پور است و تدوین آن را ابراهیم سعیدی برعهده داشته است.

کد خبر : ۳۱۱۰۴۹