خبرگزاری کار ایران

نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

مجلس برای حمایت از شورای عالی فضای مجازی آماده است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجازی پیشران توسعه در همه عرصه ها است و می توان با این بال قدرتمند اوج گرفت و پرواز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد  در مراسم معارفه دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: به هر میزان به هدف نزدیکتر باشیم قطعا به کارآمدی نظام و کاهش فساد در کشور کمک کرده ایم.

وی اظهار کرد: کوچک کردن دولت ، انحصار دستگاه های اجرایی به وظایف حاکمیتی و نظارت صحیح دولت بر انجام امور به کارآمدی و کاهش فساد کمک خواهد کرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  شورای عالی فضای مجازی در دوره جدید با ظرفیت های استثنایی و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب بتواند در آینده راه پیشرفت و توسعه در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی ، سیاسی و دفاعی را هموار کند.

ابوترابی فرد گفت: ایشان دارای کارنامه ارزشمندی هستند و این کارنامه درخشان موجب شده اعضای شورای عالی فضای مجازی ایشان را برای این مسوولیت خطیر انتخاب کنند.

وی به آمادگی مجلس برای حمایت از شورای عالی فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مجلس از تمام ظرفیت خود برای حمایت از شورای عالی فضای مجازی به منظور دستیابی به اهداف و سیاست های تعریف شده ، حمایت خواهد کرد.

کد خبر : ۳۰۷۲۲۹