خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان تاکید کرد؛

لزوم آنتن‌دهی شبکه‎های صدا و سیما در برخی روستاها

استاندار لرستان با اشاره به عدم آنتن دهی شبکه‎های صدا و سیما در برخی روستاهای منطقه اشترینان، اظهار کرد: یکی از راه‌‏های مقابله با تهاجم فرهنگی تقویت شبکه‌‏های صدا و سیمای داخلی‌ست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، هوشنگ بازوند اظهار کرد: با توجه به پایین بودن منابع دولتی به منظور حل مشکلات منطقه باید از ظرفیت عظیم بخش خصوصی بهره‎مند شد.

وی با اشاره به اینکه رونق اقتصادی در دستور کار دولت قرار دارد، افزود: تغییرات اقتصادی مطلوبی در کشور صورت گرفته است که در استان لرستان نیز باید با همفکری و همدلی همه مدیران بتوان تحولی در رونق اقتصادی ایجاد کرد.

استاندار لرستان ادامه داد: مهاجرت ۱۰ هزار نفر از ساکنان منطقه اشترینان نشان دهنده افق تاریک در این منطقه است که باید در سایه همدلی و همفکری همه مسئولان استانی و شهرستانی در راستای حل مشکلات این منطقه همت گمارد.

بازوند با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی در منطقه اشترینان احداث می‌‏شود، یادآور شد: با توجه به مسائل و مشکلات گوناگون و عبور از این موانع بخش خصوصی به منظور احداث این منطقه ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به عدم آنتن دهی شبکه‎های صدا و سیما در برخی روستاهای منطقه اشترینان، اظهار کرد: یکی از راه‌‏های مقابله با تهاجم فرهنگی تقویت شبکه‌‏های صدا و سیمای داخلی است.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از رموز موفقیت در توافقات هسته‌‏ای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ۱+۵ استفاده تیم مذاکره کننده ایرانی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

بازوند با اشاره به منتقدین داخلی و خارجی توافقات هسته‎ای، خاطرنشان کرد: در انجام هر کاری وجود منتقدین طبیعی است، اما از سویی در زمینه توافقات هسته‌ای و با استفاده از رهنمودهای رهبری یک اجماع کلی به دست آمده است.

وی یکی از اقدامات بزرگ دولت در سال جاری را توافق هسته‎ای برشمرد و تاکید کرد: به واسطه توافقات صورت گرفته دیدگاه ایران هراسی در میان سایر کشور‌ها از میان برداشته شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در سیاست داخلی نیز دو مبحث مورد توجه دولت قرار دارد، یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از موارد یاد شده است.

بازوند حضور پرشور مردم در انتخابات را پشتوانه‏ای عظیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: حضور پررنگ و حداکثری مردم در انتخابات نقشه‎های شوم دشمنان را در نطفه خفه می‌‎کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‎های اقتدار ملت ایران اسلامی حضور حداکثری و با نشاط آن‌ها در همه انتخابات‏‌ است.

کد خبر : ۲۹۸۹۳۶