خبرگزاری کار ایران

باهنر خبر داد:

احتمال تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان تا پایان شهریور

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای هماهنگی اصولگرایان احتمالا تا پایان شهریور تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا باهنر در اجلاس دبیران استان‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به شرایط سیاسی کشور پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در انتخابات مجلس دهم اصلاح‌طلبان جدی حضور دارند.

نایب رییس مجلس با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار کرد: اصولگرایان باید در انتخابات آینده با وحدت حضور پیدا کنند و برای رسیدن به وحدت از خود تنازل کنند و بر روی نقاط مشترک تاکید کنند. باید با زبان نرم با یکدیگر سخن بگوییم و خط قرمز ما فتنه و انحراف است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد وحدت اصولگرایان و تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان گفت: تلاش‌ها و گفت‌وگوهای بسیار مهمی در میان اصولگرایان در حال انجام است و امیدواریم تا پایان شهریور ماه ستاد مرکزی شورای هماهنگی اصولگرایان شکل بگیرد.

وی هم‌چنین در بخش دیگری از سخنانش در مورد برجام تصریح کرد: دیپلمات‌های ما ۲۰ ماه است با سیاست راهبردی مقام معظم رهبری که نرمش قهرمانانه نام گرفته است، کار مذاکرات هسته‌ای را جلو برده‌اند و در صداقت و امانت‌داری و تعهد و تخصص تیم مذاکره کننده شک و شبهه‌ای وجود ندارد.

باهنر گفت: در مورد برجام نظرات مختلفی وجود دارد؛ برخی می‌گویند مذاکره کنندگان همه چیز را از دست داده‌اند و برخی نیز معتقدند اگر توافق صورت نمی‌گرفت دیگر ادامه حرکت و پیشرفت کشور امکان‌پذیر نبود و هر دو نظر افرا و تفریط است.

نایب رییس مجلس تاکید کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری تاکید داشته‌اند مذاکرات و برجام نباید مایه اختلافات داخلی شود؛ این تذکر رهبر معظم انقلاب در واقع حکم حکومتی است.

وی افزود: در برجام تعداد زیادی واژه وجود دارد که نشان می‌دهد اختلاف نظر‌ها بالاست و نیاز به ساعت‌ها کار کار‌شناسی وجود دارد، اما این موضوع نباید تبدیل به مجادله و تخطئه شود و اختلاف به پدید آورد.

باهنر خاطرنشان کرد: در مورد برجام در ‌‌نهایت از کشور یک‌صدا بلند خواهد شد و تصمیم نهایی در مورد برجام گرفته خواهد شد که آن را تایید یا رد کنیم.

بر اساس این گزارش در این اجلاس محسن کوهکن رییس ستاد انتخابات، حبیبی مسئول استان‌ها و بادامچیان نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد هم‌گرایی اصولگرایان سخنرانی کرده و چگونگی فعالیت‌های انتخاباتی به بیان مطالب درون تشکیلاتی پرداختند.

در پایان کریمی، مسئول کمیته پشتیبانی در مورد عدم استفاده از هرگونه پول متعلق به عموم یا پول‌های مشکوک و کثیف در امور انتخاباتی تذکراتی را ارائه کرد.

کد خبر : ۲۹۸۸۶۶