خبرگزاری کار ایران

نرگس آبیار مطرح کرد :

فیلم «اشیا ازآنچه در آیینه می‌بینید» با پول توجیبی ساخته شد

مراسم رونمایى از فیلم «اشیاء از آنچه در آینه مى بینید به شما نزدیکترند» اولین فیلم نرگس آبیار با حضور عوامل فیلم و جمعى از هنرمندان در موزه سینما برگزار شد.

 به گزارش ایلنا،در این آیین که با اقبال فراوان مخاطبان برگزار شد علاوه بر عوامل فیلم چهره‌هایی چون احسان کرمى، الهام پاوه‌نژاد، شقایق دهقان، لادن طباطبایى، محمدرضا هدایتى، شبنم مقدمى، لاله اسکندرى، امین تارخ، آناهیتا افشار، آزاده نامدارى، سروش صحت، على شادمان، حسین سلیمانى، عباس غزالى، سیما تیرانداز، مهرانه مهین ترابى، مژده لواسانى، حسن فتحى و حافظ ناظرى حاضر بودند.

احسان کرمی اجرای مراسم را برعهده داشت و نرگس آبیار کارگردان و گلاره عباسی بازیگر فیلم از جمله کسانی بودمد که پیش از نمایش فیلم کوتاه درباره آن صحبت کردند.

آبیار از این گفت که «اشیا...» فیلمی از سینمای مستقل است و با پول توجیبی تهیه کنندگان ساخته شده است. او از زحمات گلاره عباسی برای فیلم تقدیر کرد.

گلاره عباسی که استاد بازیگریش امین تارخ نیز جزو مدعوین بود از این گفت که خود را مهمان مخاطبانی می‌داند که میزبان او هستند. او از خوشحالی‌اش نسبت به حضور خانواده خود و همسرش در مراسم گفت.

کد خبر : ۲۹۷۱۷۳