خبرگزاری کار ایران

بارسلونا-رم؛

جدال مثلث آتشین MSN با گلادیاتورها در نوکمپ

امشب بارسلونا و رم در جام خوان گامپر به میدان می روند تا نیوکمپ پس از دو ماه بار دیگر شاهد بازی ستارگانش باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت گل، «لیونل مسی» و «نیمار جونیور» ستاره های آرژانتینی و برزیلی تیم بارسلونا پس از ناکامی در مسابقات کوپا آمریکا و استراحت، هفته گذشته به تمرینات این تیم بازگشتند و امروز برای اولین بار در این فصل در کنار «لوئیز سوارز» مقابل آ.س.رم قرار می گیرند.

آخرین بازی بارسلونا در نوکمپ و مقابل دید هوادارانش، ماه "می" گذشته در فینال کوپا دل ری برابر بیلبائو بود. دیداری که با درخشش مسی با نتیجه 2 بر صفر به سود بارسلونا به اتمام رسید و این تیم قهرمان جام حذفی اسپانیا شد. پس از آن بارسا در فینال لیگ قهرمانان در برلین نیز 3-1 یوونتوس را شکست داد و برای پنجمین بار به قهرمانی اروپا دست یافت.

کاتالان ها امشب آخرین دیدار دوستانه پیش فصل خود را مقابل رم در جام «خوان گامپر» برگزار خواهند کرد. دیداری که برای تماشاگران این تیم می تواند جذابیت های خاصی را نیز داشته باشد. مسی و نیمار که از 30 جولای به تمرینات بارسا اضافه شده اند، امشب بار دیگر با پیراهن بارسا به میدان خواهند رفت و اگر انریکه صلاح بداند، یکبار دیگر مثلث MSN مسی، سوارز و نیمار در نوکمپ شکل می گیرد.

سوارز که به دلیل محرومیت، در کوپا آمریکا حضور نداشت، زودتر از مسی و نیمار به تمرینات بارسا اضافه شد و در تمام 4 دیدار قبلی بارسا در تور پیش فصل نیز به میدان رفت. بارسلونا پس از این بازی، خود را برای مصاف حساس سه شنبه آینده در تفلیس برابر سویا آماده خواهد کرد. دیدار سوپرجام اروپا که بارسلونا برای محقق کردن دوباره رویای 6 گانه، به پیروزی در آن نیاز مبرم دارد.

 

کد خبر : ۲۹۵۴۸۳