خبرگزاری کار ایران

در ۲ رشته و به میزبانی پاکستان؛

نفرات اعزامی تیم‌ملی اسنوکر به رقابت‌های جهانی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۴۳۰

نفرات اعزامی تیم ملی اسنوکر ایران به رقابت های قهرمانی جهان در کراچی پاکستان مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، مسابقات اسنوکر انفرادی شش توپ و تیمی 15 توپ، 15 تا 24 مرداد به میزبانی پاکستان برگزار می شود.

تیم ملی ایران متشکل از سهیل واحدی، امیر سرخوش، حامد ذره دوست، محمدرضا ملک زاده و پدرام ارتشیار فردا (پنجشنبه) به این رقابت ها اعزام می شوند.

در مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان رحمان هارونی، محمد عقیل مرشدی، افشین دهقانی، حسام قابلی، میلاد میرزا خانیان، علی جدیدی، فرهاد محمدی و نوید نویدیان از ایران به عنوان داور قضاوت خواهند کرد.

تیم ملی اسنوکر ایران تا کنون در این رقابت ها موفق به کسب مقام نایب قهرمانی توسط امیر سرخوش و سهیل واحدی و کسب مدال برنز توسط احسان حیدری نژاد و حسین وفایی شده است.

نژادجاوید نماینده ایران در جام جهانی بولینگ شد
مسابقات انتخابی بولینگ به منظور حضور در جام جهانی، 12 تا 13 مرداد در آنکارا ترکیه با حضور شش بازیکن انجام شد که علی قاسم نژاد جاوید با مجموع امتیاز 4521 پین و میانگین 188/37 مقام نخست را کسب کرد و به عنوان نماینده ایران در رقابت های جام جهانی که (29-22 آبان) در لاس وگاس آمریکا انجام می شود حضور پیدا می کند.

در مجموع این رقابتها آرین افرازه، میلاد ونکی، علی کریمی، پویان افرازه، امیرعلی بابا ولیان مقام های دوم تا ششم را کسب کردند.

مسابقات انتخابی بولینگ در سالن Roll House آنکارا به سرپرستی حسین ونکی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز