خبرگزاری کار ایران

به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار صادر شد

پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خبرنگاران خوزستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ امرداد (روز خبرنگار) پیام تبریکی خطاب به اصحاب رسانه و خبر صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام تبریک هوشمند صفایی به شرح زیر است:

ن والقلم و مایسطرون

خداوند متعال به قلم و هر آنچه می‌نویسد سوگند خورده است. قلمی که به لطف پروردگار در دستان ما قرارگرفته تا در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال"دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی" نام‌گذاری شده است، پرندگان عشق و وحدت، دوستی و مهربانی و صفا و صمیمیت را بیش‌ازپیش به پرواز درآوریم.

قلم‌ها و قدم‌های شما خبرنگاران گران‌قدر و فرهیخته بی‌شک از جنس گام‌های پیامبران است.

درود خداوند بر شما خبرنگاران و دست‌اندرکاران صادق و تلاشگر، که در عرصه‌های دانایی و آگاهی بخشی فداکاری و ایثار می‌کنید.

روز خبرنگار که به نام شهید صارمی- آزادمردی که ۱۷ امرداد را جاودانه کرد- ثبت‌شده است و روزی که شهید مرتضی آوینی آسمانی شد و روزی که سانحه‌ی هواپیمای سی یک‌صد و سی به وقوع پیوست و پرواز زودهنگام 39 خبرنگار، عکاس و فیلم‌بردار داغدارمان کرد و روزهایی که خبرنگاران و تصویربرداران خوزستانی، به دیدار معبود شتافتند، هیچ‌گاه از یادمان نخواهد رفت و یادشان همیشه در دل‌هایمان جاودان خواهد ماند.

امروزه نه‌تنها ۱۷ امرداد که تمامی روزهای سال از آن شما عزیزانی است که در عرصه‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنید.

این‌جانب، ۱۷ مرداد، روز "خبرنگار" را به خبرنگاران، صاحبان قلم و اندیشه و دست‌اندرکاران رسانه‌های همگانی از صمیم قلب تبریک می‌گویم و از خداوند متعال تندرستی و سعادت شما عزیزان فداکار را خواستارم.

کد خبر : ۲۹۵۴۲۸