خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات استان قزوین

برخورد با کاندیداهای استفاده از منابع بیت‌المال برای تبلیغات

رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با هزینه‌کردن بیت المال در زمینه تبلیغات کاندیداهای احتمالی انتخابات به شدت برخورد خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، ایوب رحیمی پیش از ظهر امروز در جمع فرمانداران  به عنوان مجریان انتخابات، افزود: اسفند امسال انتخابات دو مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سطح کشور و در استانها برگزار می‌شود  بنابراین باید بستر  برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی و آزاد را فراهم می‌کنیم تا در روز رای‌گیری شاهد یک حضور گسترده با  مشارکت حداکثری مردم باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه"اولین وظیفه مجریان انتخابات رعایت کامل بی‌طرفی است." ادامه داد: مجریان انتخابات نباید به هیچ فرد، گروه یا جریانی تمایل داشته باشند و جانبداری از دسته‌ و تشکل سیاسی خاصی نداشته باشند.

رحیمی افزود: مدیران دستگاهها، فرمانداران و بخشداران در شهرستانها و مناطق نباید از  بیت‌المال به نفع گروه، دسته، جریان و کاندیدایی در تبلیغات و فعالیتهای کاندیداهای احتمالی انتخابات هزینه کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: در صورت مشاهده یا اخذ کوچکترین گزارشی در این زمینه با  متخلفان  و عوامل مربوط به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: فرمانداران و بخشداران باید نسبت به این موضوع حساسیت و نظارت لازم را داشته باشند و استاندار نیز  درخصوص حفظ بیت‌المال و رعایت بی‌طرفی در انتخابات حساسیت و تاکید‌ دارند.

کد خبر : ۲۹۵۴۲۱