خبرگزاری کار ایران

استاندار قم تاکید کرد

نقش ویژه آموزش و پرورش در تقویت بنیه فرهنگی کشور

استاندار قم با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش در تربیت آینده‌سازان کشور گفت: تقویت بنیه فرهنگی کشور مسئله مهمی است که آموزش و پرورش از طلایه‌داران آن است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی استاندار در دیدار مدیران آموزش و پرورش استان طی سخنانی تلاش معلمان در زمینه پرورش آینده‌سازان کشور را بسیار با ارزش عنوان کرد.

استاندار قم با بیان اینکه پشتوانه  فکری آموزش و پرورش آینده نظام را مشخص می‌کند، افزود: مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح و بلندمدت در زمینه  بهره‌وری حداکثری سیستم آموزشی در مدارس امری ضروری‌ست.

وی تقویت حس مشترک مسئولیت‌پذیری و دلسوزی در معلمان را مایه  دلگرمی مردم و مسئولان دانست و افزود: خوشبختانه نبود امکانات مانعی برای عملکرد خوب آموزش و پرورش نبوده است.

نماینده عالی دولت در استان امید ایجاد شده در بین مردم پس از توافق هسته‌ای برای شتاب روند پیشرفت رو به جلوی کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: در عرصه  داخلی نیز تقویت بنیه فرهنگی کشور مسئله  مهمی است که آموزش و پرورش از طلایه‌داران آن است.

صادقی حمایت از نهاد آموزش و پرورش را وظیفه  همه  دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: ‌استانداری قم نیز از این نهاد مهم و حساس پشتیبانی معنوی و مادی خواهد نمود.

در ابتدای این جلسه نیز حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش قم گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این اداره کل ارائه کرد.

کد خبر : ۲۹۳۵۳۶