خبرگزاری کار ایران

ایراندوست سرمربی تیم رهپویان رضوانشهر شد

نصرت ایراندوست هدایت تیم رهپویان رضوانشهر در لیگ دسته دوم کشور را عهده‌دار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم معارفه نصرت ایراندوست به عنوان سرمربی تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر با حضور سیروس رجاء مالک باشگاه و اعضای هیئت مدیره این تیم در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

ایراندوست از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندر انزلی و از مربیان قدیمی فوتبال و دارای مدرک مربیگری A آسیا است که سابقه سرمربیگری تیم‌های ملوان انزلی، فجر سپاسی شیراز ، چوکای تالش و همچنین تیم ملی نوجوانان و جوانان فوتبال کشورمان را در کارنامه خود دارد.

در جلسه معارفه این مربی کهنه کار ، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رضوانشهر در سخنانی از تلاش ها و جدیّت مدیران باشگاه رهپویان برای صعود تیم رهپویان به لیگ دسته دوم کشوری قدردانی کرد و با تبریک این موفقیت گفت: مالک این باشگاه از سرمایه‌گذاران توانمند در سطح استان و کشور است و با توجه به برنامه‌های توسعه محور این باشگاه ، در آینده قطعاً شاهد شکوفایی و موفقیت‌های تیم رهپویان خواهیم بود.

عادل هادی‌پور افزود: ما باید از همه امکانات سخت افزاری، زیرساخت‌های موجود و نیروی انسانی علاقه‌مند به ورزش فوتبال برای موفقیت تیم رهپویان و صعود این تیم به لیگ برتر استفاده کنیم.

وی با اشاره به هزینه‌های اداره تیم و مشکلات فوتبال، خاطرنشان کرد: تماشاگران و مردم رضوانشهر نشان داده اند که عاشق تیم رهپویان هستند و حمایت‌های تماشاگران یک امتیاز مهم برای تحقق اهداف ورزشی باشگاه رهپویان محسوب می‌شود که امیدواریم در بازی‌ها این حمایت‌ها چند برابر شود.

در ادامه سیروس رجا، مالک باشگاه رهپویان رضوانشهر طی سخنانی با اشاره به موفقیت تیم در صعود به لیگ دسته دوم کشوری، از زحمات بازیکنان، کادر فنی و مسئولین شهرستان و حمایت‌های زائد الوصف تماشاگران قدردانی کرد و گفت: عشق و علاقه جوانان رضوانشهری به ورزش فوتبال ستودنی است و این مسئولیت ما را در بحث بومی‌گرایی دو چندان می‌کند.

وی ادامه داد: موفقیت رهپویان مستلزم کمک همه ورزش دوستان است چون این تیم ملک شخصی بنده نبوده و متعلق به مردم شهرستان و استان است و باید تلاش کنیم تا رهپویان همانند ملوان به یک تیم ریشه دار و به یک برند تبدیل شود.

مدیرعامل باشگاه رهپویان با اشاره به سوابق ارزنده نصرت ایراندوست، افزود: ایشان از تجربه و توانایی های ویژه ای در فوتبال بهره مند است و حضور وی می تواند در این مقطع یک فرصت برای موفقیت و تحول باشگاه باشد.

در بخش پایانی مراسم نیز نصرت ایراندوست، سرمربی جدید تیم رهپویان گفت: بنده به علاقه‌مندی مردم رضوانشهر به فوتبال واقفم و با توجه به اهتمام مدیران باشگاه، همه باید دست در دست هم دهیم تا تیم یک شخصیت قهرمانی در همه ابعاد داشته باشد.

وی افزود: هدف ما موفقیت رهپویان است تا شادی و نشاط را به مردم رضوانشهر ارزانی بخشیم و این تیم را به جایگاه خوبی در سطح کشور برسانیم.  

 

کد خبر : ۲۹۰۰۵۷