خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل خبرداد

اختصاص 240 میلیون تومان اعتبار به مدارس روستایی آمل

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل گفت: امسال آموزش و پرورش 240 میلیون تومان اعتبار به مدارس روستایی اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل ، رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل صبح امروز در جلسه شهرستانی پروژه مهر 94 که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد گفت: تا دو ماه آینده با یک رستاخیز فرهنگی مواجه خواهیم بود و 60 هزار دانش آموز و 442 فرهنگی وارد مجموعه آموزش و پروش خواهند شد.

حمید محمد نصب افزود: برای سال تحصیلی جدید آموش و پرورش دو برنامه ابتکاری پیشنهاد داده است که شامل اول تعریف31 گام) برنامه)از اکنون تا بازگشایی مدارس و دوم دعوت از 31 مدیر از دستگاه‌های اجرایی در 31 شهریور ماه جهت سخنرانی به مدت 10 دقیقه در مدارسی که تحصیل کرده‌اند، خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به مدارس روستایی شود تصریح کرد: امسال آموزش و پرورش 240 میلیون تومان اعتبار به مدارس روستایی اختصاص داده است.

محمد نسب ادامه داد: برای سال جدید تحصیلی 1500 وسیله نقلیه در قالب سرویس مدارس وارد می‌شود و مدارس از اول مهر ماه به طوری جدی و دقیق فعالیت خودشان را آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و اعتقادی بوده است اظهار کرد: در همین راستا در هفته اول مهر ماه در همه مدارس نماز جماعت برگزار خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل در پایان از نواخته شدن زنگ آغازین شروع مدارس در دبستان دخترانه جهان تربیت این شهرستان خبر داد.

 

کد خبر : ۲۸۹۹۲۷