خبرگزاری کار ایران

«خریدار» وارد کیوسک شد

هفته‌نامه «خریدار» رویکرد اقتصاد مقاومتی به دنیای مطبوعات پیوست.

 به گزارش ایلنا؛ در اولین شماره هفتهنامه «خریدار» سرفصلهایی مانند اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، مدیریت تحریم، توسعه صادرات، ظرفیت‌سازی نفت و ... گنجانده شده است.

«آشتی‌کنان با برند ایرانی» عنوان نخست اولین شماره این هفتهنامه است که به بررسی عوامل رکود در بازار پوشاک پرداخته است. آمادگی اقتصاد ایران برای دوران پس از تحریم، رقابت شرق و غرب برای حضور در صنعت نفت ایران، 10 نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی، مردم محور بودن اقتصاد مقاومتی، مأموریت دولت برای دوران پساتحریم، فرصتهای پیش روی اقتصاد ایران، تجربیات جهانی مقاومسازی اقتصاد، آینده روابط اقتصادی ایران و آمریکا و ... از دیگر مطالبی است که در این شماره می‌خوانید.

هفتهنامه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی «خریدار» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی امیرموسی کاظمی، روزهای شنبه منتشر می‌شود.

کد خبر : ۲۸۹۹۱۷