خبرگزاری کار ایران

سیف‌الله فرزانه

پشتوانه‌سازی در ورزش محمودآباد فراموش شده است

فرماندار محمود آباد گفت: سابقه ورزشی این شهر در کشور درخشان است و این مدیون برنامه‌ریزی کارشناسانی است که به امر استعدادیابی اهتمام ورزیدند تا ورزشکارانی مثل حسین توکلی، یحیی گل محمدی، رحمان رضایی و دیگر افتخارات کشوری را تربیت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمود آباد، سیف‌الله فرزانه امروز در جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان عرصه ورزش را وسیع توصیف کرد و گفت: مدیریت امور ورزشی سنگ محک کارآمدی مدیر است که با توجه به مطالبات بسیار بالایی که این مقوله دارد قطعا راه پر فراز و نشیبی در پیش روی مسئولان قرار دارد.
 

فرزانه هماهنگی آموزش و پرورش با اداره ورزش و جوانان را یکی از ارکان دستیابی به موفقیت ورزشی شهرستان دانسته و گفت: تعامل این دو اداره و همکاری معلمین و مربیان ورزش برای شناسایی استعدادهایی که منتظر کشف هستند ثمر بخش خواهد بود.

 
وی افزود: قهرمانان ملی‌پوش را باید در مدارس شهرستان تربیت کرد و پشتوانه‌سازی در ورزش نیازمند توجه به ورزش آموزشگاه‌هاست که این روزها در ورزش محمودآباد فراموش شده است.
 
رییس شورای ورزش همگانی محمودآباد نگهداری و هدایت ورزشکاران را دومین پله پس از کشف استعدادها عنوان کردد و افزود: در گذشته همراهی و هدایت ورزشکاران توسط مربیان بسیار خوب و منسجم برنامه‌ریزی می‌شد و حتی تا پس رسیدن به هدف نیز ادامه داشت لذا مربیان اهتمام بیشتری به این امر داشته باشند.
 
وی اضافه کرد: ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران بسیار با اهمیت است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود تا ورزشکاران و حتی کودکان را هرچه بیشتر بسمت ورزش سوق دهیم.
 
رییس شورای ورزش محمودآباد ادامه داد: تمرکز بر رشته‌های ورزشی که دارای ظرفیت و پتانسیل بیشتری در شهرستان هستند باید در اولویت باشند زیرا با مدیریت، هدایت و برنامه‌ریزی صحیح و تعامل دستگاه‌های متولی امر ورزش، این رشته‌ها خواهند توانست در عرصه‌های ورزش کشور و حتی بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشند.
کد خبر : ۲۸۷۱۷۰